اخبار روز

آیا واردات خودروی 5000 دلاری در راه است؟

به گزارش پی ام آپ، مهدی ضیغمی درباره واردات خودروهای ارزان قیمت گفت: اولویت وزارت صمت، فقط واردات خودروهای اقتصادی با حدود قیمت ۱۰ هزار یورو است، هم‌اکنون بسیاری از خودروهای وارداتی در همین محدوده قیمتی است.

به گزارش پی ام آپ، به نقل از ضیغمی، در صورت رعایت استانداردهای زیست محیطی لازم هیچ مانعی برای واردات خودرو با قیمت پایین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وزارت صمت تسهیل کننده واردات خودرو است؛ افزود: واردکنندگان خودرو در گام نخست باید اقدام به واردات خودروهای استاندارد کنند و وزارت صمت نیز در این امر به شرکت‌های واردکننده کمک خواهد کرد، در خودروهای با قیمت کمتر از ۱۰ هزار یورو رعایت استانداردهای محیط زیستی کمتر است.

ضیغمی با تاکید بر اینکه اولویت وزارت حراست فقط واردات خودرو است، افزود: در ابتدا باید بتوانیم خودرو وارد کنیم تا قیمت خودرو تنظیم شود و در گام بعد به سراغ واردات خودروهای برقی و هیبریدی خواهیم رفت.

مجری طرح واردات خودرو وزارت امنیت افزود: درصد خودروهای وارداتی که قیمت مناسبی دارند بیشتر است؛ خودرویی که قیمت آن 5 هزار تومان است اما استاندارد نیست، وارد نمی شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا