اخبار روز سینما

آیا محسن تنابنده طلاق گرفته است؟


همانطور که در ادامه این مطلب اشاره کردیم محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت این روزها ذهن مخاطبان را به گونه ای متفاوت به خود مشغول کرده است.محسن تنابنده در ۲۶ سالگی متولد شد. فروردین 1354. محسن تنابنده در تهران به دنیا آمد. محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. محسن تنابنده او با انتشار این عکس نوشت: (پارتی طوری به پسرم ایلمازو نگاه می کند که انگار خواب است) این روزها که در خانه ماندم، برای لذت بردن پسرم هر کاری کردم.

در ادامه این قسمت به تحلیل خبر جدایی محسن تنابنده از همسرش پرداختیم.

محسن تنابنده هنرمند کشورمان که در آثار برجسته ای حضور داشته است، چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی عاشقانه ای را در کنار همسرش دارد و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش افق ونیز شده است. روشنک گلپا را در جشنواره برای بازی در «جنگ جهانی سوم» به همسرش هدیه داد.

و ماجرای جدایی محسن تنابنده از همسرش با درام خانگی جدیدش رحیم کن پیوند خورده است.

محسن تنابنده که ۸ سال بعد از «احمق» با نمایش خانگی «رحیم کن» به خانه آمد. او در این سریال در فضایی متفاوت از تمامی نقش های قبلی خود، شخصیت جذاب حاتم را خلق کرد که گذشته ای مرموز در میان مردم سیاهرود دارد که هنوز در مورد سرنوشت همسر سابق خود تردید دارند. حاتم معدنی در سیاهرود دارد و فرزندی مبتلا به سندرم داون دارد که پس از ترک همسرش به دلایل شرافتمندانه در گذشته، اکنون به دایه اش وابسته شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا