اخبار روز

آیا باید انتظار رشد شاخص کل سهام را داشته باشیم؟


به گزارش پی ام آپ، در اولین روز هفته و پس از 7 روز متوالی پول واقعی وارد بورس تهران شد. روز شنبه 467 میلیارد تومان واردات انجام شد. روز یکشنبه ورودی پول واقعی 402 میلیارد تومان بود اما روز دوشنبه 155 میلیارد تومان برداشت شد. روز سه شنبه مبلغ خروجی 197 میلیارد تومان بود. 89 میلیارد تومان ارز واقعی در روز چهارشنبه وارد شد.

در مجموع در کل هفته 606 میلیارد تومان پول واقعی وارد بورس شد و میانگین ورود پول واقعی روزانه 121 میلیارد تومان بود.

تایمرهای ورودی و خروجی پول واقعی

نماد شپنا در روز شنبه بیشترین ورود پول واقعی را داشت. پس از شپنا نمادهای فولاد، شتر، شستا و خساپا در ردیف های بعدی قرار گرفتند. برخلاف نمادهای گشن، خودرو و شبریز بیشترین پول را برداشت کردند.

آیا باید انتظار رشد شاخص کل سهام را داشته باشیم؟

روز یکشنبه شستا، صبا، شتران، شبندر و خساپا بیشترین پول واقعی را داشتند. برخلاف Rampena، PiPod و Bemold بیشترین شروع را ثبت کردند. روز دوشنبه بیشترین خروج سرمایه متعلق به نمادهای وبملت، خودرو، شتران، علیس و شپنا بود. از سوی دیگر نمادهای شستا، پارسان و پارس بیشترین ورودی را داشتند. در روز سه‌شنبه وب‌ملت، شپنا، شپدیس، شبندر و فملی بیشترین خروجی سرمایه واقعی را داشتند و محرم، وساپا و شاخارک بیشترین خروجی سرمایه را داشتند.

روز چهارشنبه نماد سامان بیشترین خروجی را داشت. فملی، تاپیکو، تمسکن و شپنا نیز در ردیف های بعدی قرار گرفتند. از سوی دیگر وتجارت، گلدیرا، شستا، اخبار و تفارس بیشترین ورود را داشتند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا