اخبار روز

افزایش قیمت دلار / آیا افزایش دلار قیمت سکه را دست خوش تغییر می کند؟ + جدول

به نقل از شما نیوز، به گزارش وب پی ام آپ، شب گذشته رسانه ها اعلام کردند که پریگوژین – فرمانده گروه مزدور واگنر – پیشنهاد لوکاشنکو رئیس جمهور آمریکا مبنی بر توقف و عدم پیشروی به سمت پایتخت روسیه و در عوض برداشتن گام های بیشتر برای تنش زدایی را پذیرفته است.

تحلیلگران سیاسی و اقتصادی بازار سکه شب گذشته با اشاره به این خبر نظرات متفاوتی برای بازار سکه امروز یکشنبه 4 تیر داشتند.

برخی از فروشندگان سکه قدیم دیشب از افزایش هیجانی قیمت سکه امامی در روز شنبه خبر دادند. به گفته آنها، دستور عقب نشینی فرمانده واگنرها احتمالاً جهت گیری انتظارات را به سمت پایین می کشد.

گروهی دیگر منتظر نتیجه مذاکرات در عمان هستند و می گویند در صورت انتشار اخبار مثبت در بازار، احتمال برگشت قیمت ارز وجود دارد.

با این عوامل قیمت دلار شب گذشته مسیر رشد خود را ادامه داد و تا 51 هزار تومان افزایش یافت، اما به 50 هزار و 800 تومان بازگشت.

برخی معامله گران اعلام کردند که افزایش قیمت دلار ممکن است در کوتاه مدت منجر به افزایش قیمت سکه شود.

سکه در شرایط فعلی روی خط مقاومت 29 میلیون تومان قرار گرفت. مقاومت بعدی محدوده 29 میلیون و 200 هزار تومان است. اگر ارز به این سمت برود جسارت خریداران را بیشتر می کند.

اما در صورت از دست رفتن سقف 29 میلیون تومان، امکان برگشت تا سقف 28 میلیون و 500 هزار تومان محتمل است. در ادامه جدول قیمتی سکه در 4 تیر ماه را مشاهده می کنید.

قیمت سکه

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا