اخبار روز

آنها مقابل پرسپولیس تیم رسانه ای تشکیل داده اند

یحیی گل محمدی درباره شایعات محمدحسین کنعانی زادگان گفت: متأسفانه امسال مقابل پرسپولیس تیم رسانه ای تشکیل دادند و می دانم چه کسانی هستند!

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تاجیکستان اظهار کرد: با سلام، ابتدا به تیم خوب استقلال تاجیکستان خوش آمد می گویم و خوشحالیم که میزبان این تیم خوب هستیم. خوشحالم چون بعد از چهار سال و نیم اولین دیدار ما در لیگ قهرمانان آسیا با حضور هواداران برگزار می شود.

واقعاً از این بابت خوشحالم و به خدا امیدوارم بتوانیم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم. قطعا برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم. با توجه به شرایط موجود در جدول، بازی بسیار مهمی است و هدف ما کسب سه امتیاز است.

وی در خصوص بازی فردا ادامه داد: آنالیز خوبی از بازی حریف داشتیم و باید بدانیم که فردا بازی آسانی نخواهیم داشت باید با تمرکز بازی کنیم. تیم حریف قابل احترام است و ایده های دفاعی خودش را دارد. باید شرایط فنی بازی را طوری طراحی کنیم که به نفع ما باشد و جریان بازی را کنترل کنیم تا موقعیت های گلزنی به دست بیاوریم. بازی آسانی نیست و امیدوارم فردا بتوانیم عملکرد فنی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. امیدوارم در نشست خبری پس از بازی این سه امتیاز را به هوادارانمان تقدیم کنم.

آسیب دیدگی بازیکنان اثرات طولانی مدت دارد

گل محمدی درباره اینکه تیمش با مصدومیت زیاد به مصاف استقلال تاجیکستان می رود، گفت: در هر صورت متاسفانه بازیکنان خوبی را از دست دادیم و برای این بازیکنان تلاش ویژه ای کردیم. برخی رویدادها غیرقابل پیش بینی و خارج از کنترل ما هستند. مثل مصدومیت مرتضی که قبلا در اوج فوتبالش بود و متاسفانه این اتفاق افتاد. غیبت این بازیکنان ممکن است تاثیری در یک یا دو بازی نداشته باشد، اما در دراز مدت خود را نشان خواهد داد.

باید تلاش کنیم غیبت آنها را جبران کنیم. ما یک تیم خوب و واقعی هستیم که فقط از 11 یا 12 بازیکن تشکیل نمی شود. ما 25 بازیکن داریم که در بازی گذشته نشان دادند واقعا یک تیم هستیم. این باور و اعتمادی که بچه ها به خودشان و تیم دارند خیلی از مشکلات را حل کرده است و امیدوارم بتوانند جای خالی بچه ها را پر کنند. جای آنها واقعا خالی است زیرا همیشه احساس می کنیم این بازیکنان در کنار ما نیستند. امیدوارم (بازیکنان مصدوم) قوی تر برگردند و برای آنها بهترین ها را آرزو کنم.

تیم رسانه ای مقابل پرسپولیس تشکیل شد!

سرمربی پرسپولیس درباره شایعات محمدحسین کنعانی زادگان گفت: امسال متأسفانه مقابل پرسپولیس تیم رسانه ای تشکیل دادند و می دانم چه کسانی هستند! متاسفانه با برخی اخبار جعلی و شایعات و تهمت ها سعی در ایجاد جو مسموم در تیم دارند. اگر این روند ادامه پیدا کند، در هر کنفرانسی که لازم باشد نام آنها را ذکر خواهم کرد. جمع آوری.

نتیجه فوتبال در زمین مشخص می‌شود و اگر بخواهند از این صحبت‌ها برای برتری تیمی استفاده کنند، چیزی جز جوانمردی است و برای ما کاملاً مشخص است که آنها چه کسانی هستند. فکر نکنید که آنها می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند و هیچ کس متوجه نمی شود. هر کاری که انجام می دهند تحت نظارت است و اگر لازم باشد حتما در مورد آن صحبت خواهم کرد. ما باید هوشیار باشیم و بیشتر روی آنچه می گوییم تمرکز کنیم. از این افراد دست نکشیم، این خیلی مهم است و امیدوارم بازیکنان ما بیشتر روی مسائل فنی و بازی تمرکز کنند.

پیشنهاد میکنم با پورعلیگنجی تمدیدش کنید

گل محمدی درباره اینکه آیا با پیشنهاد تمدید قرارداد با مرتضی پورعلیگنجی برای تقویت روحیه این بازیکن موافق است یا خیر، گفت: با توجه به روحیه و انگیزه خوبی که دیدم امیدوارم تا قبل از پایان فصل مرتضی را به ما بیاورند. در او. شاید دیر فروردین یا زودتر اردیبهشت ماه او باید در بازی های حساس پایان فصل به جمع ما اضافه شود و از هم اکنون به ما کمک کند. باز هم باید ببینیم روند او چگونه پیش می رود، اما اگر به موقع عمل کند، امسال هم می تواند به تیم کمک کند. قطعا این پیشنهاد را به باشگاه خواهم داد تا سال آینده از او استفاده کند.

یحیی گل محمدی در مورد اینکه آیا بعد از وعده های باشگاه شرایط مالی تغییر کرده است یا خیر، گفت: کار خاصی انجام نشده است اما تلاش می کنند مشکل را حل کنند، متاسفانه اتفاق خاصی نیفتاده و ممکن است تا فردا باشند یا داشته باشند. ودیعه پس فردا، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

سرمربی سرخ ها در خصوص اینکه با وجود مصدومیت از بازیکنان جوان در ترکیب استفاده می شد، گفت: همان طور که گفتم یک طرف مشکل این است که بازیکنان خوبی را از دست می دهیم اما جا برای بازیکنان جوان بیشتر است. قطعا باید از وجود آنها نهایت استفاده را ببریم. با حضور آقای محسن خلیلی در آکادمی فکر می کنم در یکی دو سال اخیر عملکرد خوبی داشته اند و توانسته ایم بازیکنان خوبی از این گروه تولید کنیم.

معتقدم با توجه بیشتر به جوانان می توان استعدادهای بیشتری را وارد تیم کرد. متأسفانه یکسری مشکلات عجیب در تیم بزرگسالان به وجود آمده است که البته در مورد تیم های پایه که مشکلاتشان متنوع است، صحبت نمی شود. سرمایه گذاری روی جوانان امری آینده است و امیدوارم به این موضوع چهره حرفه ای تری داده شود، زیرا با قوانین جدید تشکیل تیم B یا بازیکنان تیم های پایه نیز می تواند روی تیم تاثیر بگذارد. فهرست امیدوارم بتوانیم بیشتر از آنها استفاده کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا