اخبار روز سینما

آل پاچینو بازیگر فیلم جانی دپ شد همکاری ستاره‌های دو نسل سینما بعد از ۲۶ سال/توضیح

به گزارش سینمادیلی «مودی» اثری به کارگردانی جانی دپ آل پاچینو افسانه‌ای را هم به لیست بازیگرانش اضافه کرد. پاچینو قبلا در «دنی براسکو» با دپ به عنوان بازیگر همکاری داشت و حالا در دومین اثری که دپ کارگردانی می‌کند، بازی خواهد کرد.
.
این فیلم اثری زندگی‌نامه‌ای درباره‌ی آمادئو مودیلیانی نقاش و مجسمه‌ساز برجسته ایتالیایی است. که بر اساس نمایشنامه‌ای به نام مودیلیانی نوشته دنیس مک‌اینتیر ساخته می‌شود. قصه این اثر که در بازه زمانی 48 ساعت رخ می‌دهد. روایت مودیلیانی فراری از دست پلیس است به دنبال ترک پاریس و پایان دادن کارنامه هنری خود است که با مخالفت دوست هنرمندش موریس التریو مواجه می‌شود، اما زندگی او زمانی تعییر می‌کند که با یک مجموعه‌دار هنری مواجه می‌شود.
.
اسکامارچو در این فیلم نقش مودیلیانی را ایفا می‌کند و نینی نقش دوست فرانسوی او موریس التریو. پاچینو هم در نقش مجموعه‌دار هنری به نام گانگات ایفای نقش می‌کند. فیلمبرداری این اثر پاییز امسال در شهر بوداپست آغاز خواهد شد و این اثر پیش‌فروش خود را در جشنواره کن امسال تجربه خواهد کرد.

جانی دپ

این دومین فیلمی خواهد بود که دپ کارگردانی کرده است، او قبلا فیلم «شجاع» را در سال 1997 با بازی خودش و مارلون براندو ساخت که با نظر به شدت منفی منتقدان در کن روبرو شد و باعث شد دپ تصمیم بگیرد فیلمش پخش گسترده‌ای در آمریکا از جمله به صورت سینمایی و شبکه خانگی پیدا نکند

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا