اخبار روز سینما

یک برنامه جدید سینمایی شروع میشود!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ،برنامه رادیویی «سینماگرام» به سرپرستی و سردبیری میثم کریمی با هدف بررسی وقایع روز و تحلیل اوضاعپسینمای ایران جمعه شب ها از ساعت 21:00 الی 23:00 پخش می شود.

این برنامه تحلیلی خبری در سه بخش میز مناظره، جدول نقد و جدول اخبار و در قسمت اول پذیرای جمعی از سینماگران، کارشناسان و خبرنگاران فعال در حوزه سینما است.

«سینماگرام» این هفته در قسمت جدول بحث با موضوع بررسی وضعیت سینما کودکان و نوجوانان و راه حل صندوق پروانه به همت روح الله سهرابی قائم مقام نظارت بر اکران و پروجکشن سازمان سینمایی و مسعود اطیابی تهیه کننده و کارگردان سینما است.

همچنین احسان هوشیارگر، مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی و محمدحسین لواسانی، روزنامه‌نگار و کارشناس سینما نیز نظرات و تحلیل‌های خود را در خصوص موضوع مذکور در این بخش ارائه خواهند کرد.

جدول نقد و بررسی قسمت اول «سینماگرام» با حضور محسن سوهانی; محقق، فیلمساز و منتقد و میکائیل دیانی; این فیلمساز و منتقد به نقد و بررسی فیلم های «غریب» و «دسته دختران» مشغول است.

فاطمه ترکاشوند، منتقد و کارشناس سینما نیز به صورت حضوری مهمان اولین قسمت از «سینماگرام» خواهد بود.

همچنین حامد قریب خبرنگار فرهنگ و هنر همچنین در نوشته این هفته «سینماگرام» به مرور آخرین اخبار سینمای ایران می‌پردازد.

بهنام تاجیک به عنوان دستیار تولید، نمایش رادیویی «سینماگرام» را همراهی می کند.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا