اخبار روز

طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده کلید خورد! / اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی!

مهدی وحدت کار مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از طرح نوسازی ناوگان تاکسی های فرسوده خبر داد و ار حمایت شهرداری با اعطای وام 8 درصدی خبر داد.

به گزارش پی ام آپ، مهدی وحدت کار از تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسی های فرسوده با اعطای تسهیلات 150 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد آغاز می شود. مهلت بازپرداخت 60 ماهه با مهلت سه ماهه تنفس از ابتدای شهریور ماه سال جاری برای نوسازی تاکسی ها اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این طرح شهرداری تهران با منابع داخلی خود تسهیلاتی را برای نوسازی تاکسی های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته است. رانندگان تاکسی برای دریافت سرویس باید با مراجعه به واحد نوسازی سازمان تاکسیرانی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و بسته به زمان ثبت نام، برای بهره مندی از خدمات به صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که خودروساز به تعهد خود عمل کند و طبق قراردادی که با نماینده سازمان شهرداری ها و شهرک های کشور منعقد شده است، پیش فاکتور را در برنامه زمانی مشخص صادر کند، ناوگان طرح تمدید مطابق با زمان و پیش بینی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: خودروی “سمند سورن پلاس” با قیمتی در حدود 362 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می شود و با توجه به اینکه تحویل خودرو سه ماه پس از آن انجام می شود. تکمیل پرداخت و اجرای پروژه کلید نکته مهم این است که تحویل خودروی فرسوده در روز دریافت خودروی جایگزین انجام می شود. مراکز نیز مبلغ ارزش آهن قراضه را به رانندگان تاکسی پرداخت می کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا