اخبار روز

خبر خوش وزیر راه و شهر سازی به متقاضیان جوانی طرح جمعیت! / مهرداد بذرپاش از آغاز طرح اعطای زمین از یک ماه و نیم آینده خبر داد!

وزیر راه و شهر سازی به تازگی با برگزاری جلسه ای خبر از مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان جوان را داد. این وزیر اعلام کرده است که دولت وظیف دارد مسکن هیئت علمی و کارمندانش را تامین کند.

به گفته پی ام آپ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان ایلام گفت: مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان در طرح جمعیت جوانان تا یک ماه و نیم آینده آغاز می شود.

مهرداد بذرپاش از وضع مقررات مطلوب در زمینه واگذاری زمین در شورای عالی مسکن خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این آیین نامه اختیارات مهمی برای تسریع در امر واگذاری مسکن به استانداران داده شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از اتخاذ سیاست های جدید در حوزه مدیریت مسکن روستایی و اصلاح طرح هادی خبر داد که بر اساس آن اجرای این طرح در روستاها با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دولت با استفاده از مکانیزم های مالی و ارائه تسهیلات و همچنین اجرای روش های شهرسازی در حال نوسازی بافت های فرسوده است.

بذرپاش همچنین به تامین مسکن اعضای هیات علمی اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، موسسات موظف هستند برای هیات علمی و کارمندان خود مسکن تهیه کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا