اخبار روز

آغاز فروش اقساطی ارزان خودرو بدون بهره مندی همگان

فروش اقساطی خودرو از امروز آغاز شده و متقاضیان می توانند خودروی خود را انتخاب کنند. فروش اقساطی خودرو با اقساط 100 ماهه خرید خودرو را آسان می کند. فروش اقساطی خودرو متقاضیان زیادی دارد و همه ساله انجام می شود. فروش اقساطی خودرو در این ماه با نرخ های ویژه عرضه شد. در ادامه شرایط فروش اقساطی خودرو ما می خوانیم

فروش اقساطی خودرو بدون سود برای همه

اکو ایران: شرایط بازار خودرو به گونه ای است که خودروسازان به دنبال متقاضیان برای انتقال محصولات خود هستند. کمبود خریدار باعث شده تا فروش اقساطی محصولات در دستور کار خودروسازان قرار گیرد.

به گزارش اکو ایران توقف موتور کلوت با گیربکس دستی (محصول پیکاپ استاپ موتور) در نسخه ویژه آبان 1402 به متقاضیان اختصاص می دهد.

فروش اقساطی توسط مسات موتور در حالی معرفی شده است که خودروسازان به ویژه خودروسازان خصوصی با چالش کمبود مشتری برای فروش محصولات خود مواجه هستند.

وضعیت بازار خودرو و کاهش قیمت خودرو در بازار باعث شده است که خریداران دیگر مانند گذشته تمایلی به خرید خودرو با قیمت کارخانه نداشته باشند. کمبود مشتری باعث شده تا خودروسازان به مدل های فروش دیگر از جمله فروش اجاره ای روی بیاورند.

همانطور که در اطلاعیه سیستم تعلیق موتور آمده است، کلوت با جبریکس دستی با قیمت مصوب یک میلیارد و 596 میلیون و 700 هزار تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این خودروساز خصوصی آماده ارائه وام 900 میلیون تومانی به خریداران کلوت دنده دستی است. بنابراین خریداران می توانند با پرداخت 697 میلیون و 700 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت این وانت را تهیه کنند.

البته ماکسات موتورو تاکید کرد که متقاضیان باید وام 900 میلیون تومانی این خودروساز را ظرف یک سال بازپرداخت کنند. مبلغ هر قسط توسط مدیران این خودروساز خصوصی ۷۵ میلیون تومان تعیین شده است. نکته قابل توجه این است که خریداران سود وام دریافتی از ماکسات موتور را پرداخت نمی کنند و فقط همان 900 میلیون تومان را ظرف یک سال به حساب این خودروساز خصوصی واریز می کنند. تاریخ اولین چک پرداخت از اولین خریداران اردیبهشت ماه 1403 در نظر گرفته شده است.

این خودرو در رنگ های سفید و مشکی به متقاضیان اهدا می شود. در ضمن مدل این خودرو 1402 اعلام شد. تاریخ تحویل Klotte با گیربکس دستی 45 روز کاری اعلام شد. در صورت تأخیر در تحویل خودروهای فروخته شده به مشتریان، ماسات موتور متعهد شده است سالانه 12 درصد قیمت خودرو را به عنوان جریمه دیرکرد به متقاضیان پرداخت کند. مدیران ماسات موتور تصمیم گرفتند اسناد خودروهای فروخته شده را تا پایان پرداخت کامل اقساط حفظ کنند. همچنین متقاضیان بیمه بدنه یک ساله خودروهای فروخته شده باید حداکثر یک ماه پس از انعقاد قرارداد، چکی به مبلغ 6 میلیون و 500 هزار تومان به خودروساز تحویل دهند.

فروش اقساطی خودرو حتی بدون سود نیز نشان می دهد که وضعیت بازار چندان مساعد برای خودروسازان نیست. مدیران خودروسازان خصوصی تصور می کنند در کوتاه مدت هیچ صف طولانی برای خرید خودرو به قیمت کارخانه وجود نخواهد داشت و از این رو قصد دارند آن ها را به صورت اقساطی بفروشند. به نظر می رسد خودروسازان خصوصی با تکمیل فرآیند تحویل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر و همچنین تکمیل واردات خودروهای فرسوده تمایل بیشتری برای تحویل محصولات خود به مشتریان داشته باشند.

ماکسات موتور که در واقع یکی از زیرمجموعه های ماموت خودرو است، اولین پیکاپ خود را با نام کلوت معرفی کرده است. کلوت در واقع برجستگی های بین شیارهای نعل اسبی شکل در بیابان است و از آنجایی که این خودرو نیز عمدتاً برای استفاده خارج از جاده در بیابان ها و مسیرها ساخته شده بود، نام کلوت برای آن انتخاب شد. پیکاپ کلوت دایون وی 5 است و خودروی دیگر دایون توسط شرکت خودروسازی ایلیا و دیون Y5 نام دارد که در نمای جلو بسیار شبیه به یکدیگر هستند. در هر صورت Dyon V5 که یک پیکاپ شاسی بلند مستقل است، با شکست موتور وارد خط تولید می شود و با نام Clute به بازار شلوغ پیکاپ ها اضافه می شود.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / نقد و بررسی کلوت

ماکسات موتور قصد دارد تیراژ خود را در سال 1400 به 1200 دستگاه برساند و در سال 1401 سهم بازار خود را به 50 درصد برساند، سهمی که به نظر می رسد برای ماکسات موتور کار دشواری باشد. دایون هفتمین تولیدکننده بزرگ خودروهای تجاری در چین است و سابقه طولانی در تولید خودروهای تجاری در بزرگترین بازار خودروی جهان دارد. با این حال، این شرکت در زمینه خودروهای شاسی بلند نیز کاوش کرده است و قرعه کشی دایون V5 به عنوان اولین محصول در ایران به توقف موتور دست یافته است.

فروش اقساطی مجموعه ماشین/کلانکر

دایون در سال 1987 فعالیت خود را آغاز کرد و با تولید محصولاتی مانند موتور سیکلت، کامیون و موتور وارد بازار چین شد. البته جالب است بدانید که دایون به تازگی تولید خودروهای برقی را آغاز کرده است و ماسات موتور به عنوان یکی از طرف های چینی ممکن است محصول دیگری از دایون را در سگمنت خودروهای برقی عرضه کند.

فروش اقساطی خودرو / داخل کلوت

وقتی در کلبه کلوت می نشینید، به سرعت متوجه چند چیز خواهید شد. اولا طراحی فرمان و پشت آمپلی فایرهای این خودرو شباهت زیادی به جک S5 دارد که سال هاست در بازار ایران حضور دارد. نکته بعدی طراحی نسبتا ساده داشبورد است که البته پر از پلاستیک خشک است که می تواند کمی آزاردهنده باشد. بدون شک استفاده از مقدار زیادی پلاستیک خشک در طراحی های امروزی به خصوص در مقایسه با برخی رقبا را می توان یک نکته منفی برای دایون دانست. اگرچه استفاده از صفحه نمایش لمسی بزرگ 9 اینچی از سادگی این کابین کم کرده است.

فروش اقساطی خودرو / داخل کلوت

فاصله بین دو محور کلوت فضای خوبی را برای سرنشینان عقب ایجاد کرده و سه نفر به راحتی در ردیف عقب می نشینند. استفاده از روکش چرمی روی صندلی ها نیز به لوکس شدن فضای داخلی کمک کرده است.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / طرح کلوت

طرح کلوت را باید بسیار محافظه کارانه و ساده دید. روندی که در بسیاری از پیکاپ های داخلی دیده می شود و اگرچه در نگاه اول ممکن است هیچ چیز هیجان انگیزی در آن نبینید، اما نمی توانید ایرادی به سادگی و کاربردی بودن این طراحی پیدا کنید. اگرچه واضح است که قدمت این طراحی به یک نسل قبل برمی گردد و در پیکاپ های امروزی شاهد طراحی های بسیار مدرن و امروزی تری هستیم، اما طراحی کلوت را باید با توجه به رقابت داخلی یک پاس تلقی کرد.

سخنگوی شورای رقابت گفت: بر اساس مصوبه 543 اتفاق جدیدی نمی افتد، سامانه یکپارچه فروش خودرو مانند گذشته کار می کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سپهر دادجوی توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، سپهر دادجوی توکلی، اظهار کرد: عصر دیروز از مصاحبه معاون وزیر صمت تعبیر شد که سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود اما پس از آن این موضوع تکذیب شد و ما نیز اعلام کرد که سیستم حذف نشده است. .

وی افزود: بر اساس مصوبه 543 چیز جدیدی وجود نخواهد داشت، سامانه یکپارچه فروش خودرو مانند گذشته کار می کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا