اخبار روز

ساخت مسکن ملی برای 32 هزار متقاضی در شهر جدید پرند! + جزئیات

به تازگی مدیر عامل شرکت عمران در شهر جدید پرند اعلام کرده است که با همکاری ارتش جمهوری اسلامی قصد ساخت مسکن ملی برای 32 هزار متقاضی مسکن مهر است.

به گزارش پی ام آپ، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: سال گذشته با توافق انجام شده با ارتش جمهوری اسلامی ایران، 450 هکتار زمین در فاز 7 و 145 هکتار در فاز 0 پرند جدید الحاق شد. با این الحاقات توانستیم زمینی را برای 32 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند تامین کنیم و کار ساخت و ساز را آغاز کنیم.

وی با اشاره به روند ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: از 32 هزار واحد واگذار شده، 27 هزار واحد زمین تعیین شده و عملیات اجرایی و ساخت آن آغاز شده است و برای بقیه، مراحل انتخاب سازنده در حال انجام است.

به گفته وی، با توجه به تراکم بالای جمعیت پرند، تلاش شده است تا علاوه بر ساخت مسکن، تمامی خدمات روبنایی و زیربنایی این شهر جدید برای متقاضیان مسکن ارائه شود تا شهروندان بتوانند در محیطی امن شهری در این شهر.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا