اخبار ورزشی

آشتی دبیر و پولادگر در مجمع انتخاباتی کشتی + سینما

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، دوم تیرماه سال گذشته بود که علیرضا دبیر فدراسیون کشتی و محمد پولادگر معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای این وزارتخانه در خصوص بودجه با یکدیگر گفتگو کردند. فدراسیون کشتی و اتفاقی در این باره رخ داد.

منشی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: مردم برای من مهم نیستند و کشتی مهم است. من طبق قانون اساسی رئیس مجمع هستم اما به احترام و استفاده از فرصت، ریاست را به پولادگر می سپارم. در چهار سال اخیر به خاطر کشتی خیلی مشکل داشتیم، الحمدلله مشکلی بین من و شخص شخصی وجود نداشت.

وی تاکید کرد: در فضای مجازی به من بی احترامی کردند تا تا آخر دنیا بمانم. حرکت وزارتخانه در سال گذشته اشتباه بود، اما حرکت من اشتباه تر است. از پارسال به خاطر اتفاقی که بین من و پولادگر افتاد ناراحتم. گفتم با چیزی که خیلی دوستش دارم یعنی تربیت سیدالشهد را از دلش بیرون بیاور. این آخرین جلسه ای است که در این دوره ریاست آن را برعهده دارم، اما برای دوری از شبهه در میان نامزدها می نشینم.

اما امروز پس از حدود یک سال در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر با اهدای انگشتر مزین به حرم امام حسین (ع) از معاون وزیر ورزش طلب حلال کرد. در زیر تصاویری از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را مشاهده می کنید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا