اخبار روز سینما

“آزیتا حاجیان” و دخترانش با این استایل ترکوندند! | عکس مادر و دختری آنها را از دست ندهید!

در سال ۱۳۸۷، سریالی به نام «روز حسرت» پخش شد که با بازی مهراوه شریفی نیا به شهرت رسید. از آن زمان تاکنون، او در سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی بازی کرده است. مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خانواده‌اش به طور کامل در صنعت هنری فعالیت می‌کنند؛ خواهرش، ملیکا نیز بازیگر است. علاوه بر بازیگری، مهراوه شریفی نیا به نوازندگی نیز علاقه‌مند است.

به گزارش پی ام آپ، تصویری از حضور خانوادگی آزیتا حاجیان و دخترانش مهراوه و ملیکا شریفی نیا در گالری ساغر مسعودی منتشر شد که در فضای مجازی جلب توجه کرد.

مهراوه و ملیکا دختران محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هستند. بسیاری از کاربران می گویند مهرآوه هر چه بزرگتر می شود بیشتر شبیه مادرش آزیتا حاجیان می شود.

مهراوه شریفی نیا به تازگی در سریال سرگیجه و آکتور ایفای نقش کرده است و خواهرش ملیکا در سریال نیوکمپ جدید دیده شده است.

"آزیتا حاجیان" و دخترانش با این استایل ترکوندند! | عکس مادر و دختری آنها را از دست ندهید!

ماجرای جالب بدهی مهراوه شریفی نیا به خواهرش

مهراوه شریفی نیا، در حالی که خاطرات کودکی خود را به اشتراک می‌گذارد، از بدهکاری همیشگی به خواهرش نیز سخن می‌گوید و اولین تجربه کاری خود در دوران کودکی را به یاد می‌آورد.

او تصویری از خود، پدر و خواهرش را در اینستاگرام منتشر کرد و درباره دوران کودکی‌ شان نوشت: “یادش به خیر، هنگامی که در دبیرستان بودم، هر هفته آخر ماه پول ماهانه‌ام تمام می‌شد و بی‌پول می‌ماندم. می‌دانستم که باید کار کنم وگرنه از پول بی‌زحمت خبری نبود.”

به روایت او، پدرش به گونه‌ای بود که پول ماهانه‌شان را دقیقاً به اندازه نیازشان می‌داد تا ولخرجی نکنند و هر هزینه‌ای مانند تاکسی، دفتر، خودکار و خوراکی مدرسه محاسبه و در ابتدای ماه پرداخت می‌شد تا خودشان بتوانند مدیریت پول خود را یاد بگیرند. اما به جای اینکه پول را به آنها بدهد، به آنها اشتغال زایی می‌کرد.

حدود شانزده ساله بودم که یک روز با لحن شوخ و شیطنت آمیزش از من پرسید: پول ماهانه ات چطور است فرشته؟ (او مرا فرشته صدا می کند)

خندیدم و گفتم خب من به ملیکا بدهکارم. (با اینکه ملیکا از من ضایع تره ولی نمی دونم چرا همیشه بهش بدهکارم!) گفت تو با دل بد می توانی بدهی خود را تسویه کنی آماده ای؟ من با کمال میل پذیرفتم.

1

در آن زمان، پدر و یکی دو نفر از دوستانش صاحب انتشارات بودند و کتاب منتشر می کردند، فکر می کنم علاقه ام به کتاب و ادبیات باعث شد که خودم را محک بزنم. آن روز یک نمونه کتاب برایش به من داد. تصحیح عبارت است از تطبیق متن اصلی با متن تایپ شده. به دقت زیادی نیاز دارد. بر اساس متن دست نویس، باید تمام اشتباهات تایپی، دیکته، نقطه گذاری و خط فاصله را با خودکار قرمز مشخص کنید تا متن تایپ شده قبل از چاپ تصحیح شود و پس از تصحیح خطاها چاپ شود.

در ابتدا می دیدم که شب دوباره دارم کتاب را مرور می کنم، استرس داشتم که چیزی را از دست ندهم و شغل جذابم را از دست ندهم، بنابراین هر روز بیشتر از روز قبل تمرکز می کردم و هر صفحه را چندین بار می خواندم. داشتم چک میکردم احتمالا از کار من راضی بود که یک روز کتاب «عشق آباد» را به عنوان نمونه به من داد تا بخوانم.

دیروز بعد از مدت ها «عشق آباد» را در کتابخانه شما پیدا کردم، سریع آن را باز کنید، انگار باورم نمی شد که خواننده نمونه این کتاب هستم. وقتی اسمم را به عنوان خواننده نمونه دیدم خیلی هیجان زده شدم. فکر کردم شاید خیلی از مردم دنیا بخواهند جای دیگران باشند، فقط به این دلیل که ثروت، شهرت و قدرت دارند. اما به نظر من “زندگی” همین چیزهاست، این احساسات، احساس رضایت، کار کردن، یاد گرفتن، تلاش کردن، علاقه مند شدن به چیزهایی که شاید خیلی ها فراموش کرده باشند.

خواندن نمونه کتاب «عشق آباد» برای من بسیار بیشتر از بدهی مهرآوه شانزده ساله است. گفتم می خواهم از پدر جان به خاطر این خاطره فوق العاده تشکر کنم.”

2

مهراوه شریفی نیا نوازنده پیانو قهاری است

علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌نیا را نوازنده‌ای قهار و یکی از دوستان خیلی خوب خود می‌داند.

به گفته عصار، در جلسات مختلفی که برای برنامه‌ای برگزار کرده بودند، همه توافق کرده بودند که حتماً یکی از داوران از بین خانم‌های هنرمند باشد. در نتیجه، عصار با مهراوه شریفی‌نیا صحبت کرد و این پیشنهاد از سوی او به ارمغان آمد.

همچنین، عصار اضافه کرد که خانم شریفی‌نیا فارغ‌التحصیل موسیقی و پیانیست بسیار قهاری است.

علاوه بر این، او بسیار متشخص و دوست خیلی خوب همه ما بود؛ تمام این عوامل باعث شدند تا تصمیم بگیرند که او نیز در بین هیئت داوران حضور داشته باشد.

"آزیتا حاجیان" و دخترانش با این استایل ترکوندند! | عکس مادر و دختری آنها را از دست ندهید!

 

گردآوری شده از سایت خبرملت

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا