اخبار روز سینما

صحبت‌های جنجالی آزاده صمدی در مورد عشق! / ازدواج نافرجام هومن سیدی و آزاده صمدی به دلیل نبود عشق! + فیلم

آزاده صمدی متولد سال 1357 در لاهیجان است و در رشته کارشناسی تئاتر تحصیل کرده است. آزاده صمدی پس از 7 سال زندگی مشترک از هومن سیدی جدا شده است. در ادامه صحبت های جنجالی این بازیگر را در مورد عشق می‌شنوید.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبر ملت: آزاده صمدی بازیگر سرشناس سینما است. آزاده صمدی با بازی در سریال راه بی پایان در کنار هومن سیدی به شهرت رسید. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی است. آزاده صمدی در سال 1385 با هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج در سال 1392 به جدایی انجامید. آخرین اخبار در مورد آزاده صمدی را در ادامه می‌خوانید.

مهران مدیری از همه مهمانانش در برنامه دورهمی پرسید: که آیا عاشق شده‌اند؟

این سوال با پاسخ جالب آزاده صمدی همراه شد. بسیاری از طرفداران آزاده صمدی و هومن سیدی منتظر بودند تا ببینند پاسخ آزاده صمدی به این سوال چیست. این زوج پس از هشت سال زندگی مشترک در سال 1392 از یکدیگر جدا شدند.

پاسخ آزاده صمدی به سوال مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید.

کودکی آزاده صمدی با عروسکی در بغل

آزاده صمدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در سالروز تولدش (۱۷ دی) دو عکس از امروز و دوران کودکی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

آزاده صمدی در دی ماه سال 1357 در لاهیجان چشم به جهان گشود، او در رشته تئاتر تحصیل کرد و فعالیت خود را با هنرهای نمایشی آغاز کرد.

بازی در سریال‌ها و فیلم‌های «خوب، بد، جلف»، «مارموز»، «۵۰ کیلو آلبالو»، «دیوار به دیوار»، «میدان سرخ» و … بخشی از کارنامه هنری این بازیگر است.

صحبت‌های جنجالی آزاده صمدی در مورد عشق! / ازدواج نافرجام هومن سیدی و آزاده صمدی به دلیل نبود عشق! + فیلم

آزاده صمدی: من بازیگر خیلی خوبی هستم!

مهران مدیری در برنامه دورهمی با آزاده صمدی صحبت کرد.

آزاده صمدی در ابتدای گفتگو ناگهان گفت: من 36 سالمه که باعث خنده مدیر شد و فضای خوبی برای مصاحبه ایجاد کرد.

صمدی در پاسخ به سوال یکی از مدیران مبنی بر اینکه آیا شایعاتی مبنی بر جدی بودن و بداخلاقی شما وجود دارد، گفت: من فردی بسیار مودب و خوش اخلاق هستم. احتمالاً خیلی اذیتم کردند که این اتفاق افتاده است. در زمینه کاری ما بسیاری از مناسبت‌ها رعایت نمی شود. متاسفانه مردم به کارشان احترام نمی گذارند. تکرار این مشکل می تواند باعث رنجش و عصبانیت فرد شود. برای من مهربانی با یکدیگر مهم است، اما متأسفانه در حرفه ما بدون در نظر گرفتن خیلی چیزها بیشتر روی وظایف خود تمرکز می کنند.

مدیری از حضور این بازیگر در فضای مجازی پرسید. صمدی بیان کرد: حدود دو سال است که در فضای مجازی هستم. او دلیل این کار خود را بیان کرد؛ می خواستم تا تئاترهایی که بازی می‌کنم را اعلام کنم تا مردم به دیدن تئاتر تشویق شوند. متاسفانه فرهنگ استفاده از فضای مجازی وجود ندارد. البته گاهی اوقات در فضای مجازی با این چیزها سرگرم می شوم.

صمدی درباره علاقه اش به بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: امسال در دو تئاتر کار خواهم کرد. سینما هم همینطور است و اگر سریال جذابی به من پیشنهاد کنند قبول می کنم. مثل سریال «پشت بام تهران» که بازی کردم.

صمدی در پاسخ به سوال یکی از مدیران مبنی بر لزوم داشتن تحصیلات آکادمیک در حرفه بازیگری گفت: به هنرجویان تئاتر توصیه می کنم تئاتر دانشجویی را  در کنار هم تجربه کنند. زیرا می توانند تجربیات زیادی کسب کنند.

صمدی درباره تعبیرش از عاشق شدن و تجربه اش از این حس گفت: من تعریف عاشق شدن را نمی دانم. من به دوست داشتن اعتقاد دارم، اما نمی دانم عشق وجود دارد یا نه.

آزاده صمدی

وی در ادامه درباره کار و انگیزه خود در زندگی گفت: همیشه فکر می کنم باید آدم خوشحالی باشم. شاید در سالهای اخیر این موضوع را فراموش کرده بودم. اما دو سال است که این موضوع را در خود تقویت کرده ام. شما باید در هر لحظه از زندگی شاد باشید.

صمدی در پاسخ به سوال مدیری مبنی بر اینکه آیا شما بازیگر خوبی هستید؟ گفت: بله، من بازیگر خیلی خوبی هستم! من نمی توانم به خودم نمره بدهم، اما به خودم ایمان دارم. من سخت تلاش کردم تا به جایی که هستم برسم و این حرفه برای همه ما با رنج همراه است. البته رنج خوشایندی بوده که نمی توان گفت و در درون من است.

یکی از مدیران برنامه دیشب نیز در کامنتی که برگرفته از شنیده هایش بود، درباره آشپزخانه صمدی گفت: شنیدم آشپزی «بسیار بدی» دارید که همه از آن ناراضی هستند. اظهاراتی که با تعجب و تکذیب آزاده صمدی مواجه شد و گفت: این موضوع را به شدت تکذیب می کنم. من ادعایی در آشپزی دارم و شک ندارم که دسپخت من حرفی ندارد. من می توانم بهترین غذاهای شمالی زندگی شما را بپزم. اینجا بود که مدیری گفت: شاید اولین بار است که اطلاعات من اشتباه است. به هر حال من با شما موافقم.

بازیگر «پشت بام تهران» درباره دوران بازیگری خود و اتفاقات پیرامون آن گفت: مردم همدیگر را دوست ندارند و برای رسیدن به مرحله بالاتر از روی هم رد می‌شوند. هر روز که از خواب بیدار می شوم می گویم شاید امروز آخرین روز زندگی من باشد. پس باید از حضور همه آدم های اطرافم لذت ببرم. من معتقدم اگر عشق نباشد نمی توانیم کارمان را انجام دهیم.

جنجال جدید آزاده صمدی در اینستاگرام خانم با این عکس سوژه شد.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی در هفدهم دی سال 1357 در لاهیجان به دنیا آمد و پس از گذراندن دوره لیسانس در رشته تئاتر در دانشگاه سوره در کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) شرکت کرد. . در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.

سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی به ایفای نقش پرداخت. پس از مدتی برای بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. از دیگر نقش‌های او می‌توان به حضور در فیلم‌های کوتاه «۳۵ متر بالاتر از سطح آب» و «دندان آبی» کارگردان هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» اشاره کرد.

جالب اینکه آزاده صمدی قرار بود اولین زن مجری برنامه فوتبال باشد، اجرای برنامه زابیواکا در شبکه اینترنتی آیو، ویژه جام جهانی 2018 روسیه را بر عهده گرفت، یک قسمت نیز از این برنامه پخش شد.  اما ناظران سازمان صدا و سیما بعد از قسمت اول در اواسط قسمت دوم برنامه اجرای آزاده صمدی را متوقف کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا