اخبار روز سینما

آرنولد شوارتزنگر و پدر نازی اش؛ او جسم و روح ما را پر کرد!

به گزارش خبرنگار خبر قرمزآرنولد شوارتزنگر، اسطوره جهان بدنسازی، از آزار و اذیت پدر نازی خود که در کودکی متحمل شده بود، صحبت کرد. او در عین حال معتقد است که اگرچه پدرش عامل موفقیت او بوده، اما باعث مرگ نابهنگام برادرش شده است.

داستان زندگی ترمیناتور، اخیرا موضوع یک مستند سه قسمتی جدید نتفلیکس به نام “آرنولد” که در آن ماجراهای این قهرمان اتریشی در دنیای ورزش و بازیگری و همچنین حضور او در عرصه سیاست آمریکا روایت می شود.

آرنولد شوارتزنگر، اسطوره دنیای بدنسازی

دوران سخت کودکی آرنولد شوارتزنگر

آرنولد در اولین قسمت از این مستند به روزهای سخت کودکی خود اشاره کرد که همراه با برادر بزرگترش ماینهارد در شهر تال اتریش بزرگ شدند. او دو سال پس از پایان جنگ جهانی دوم به دنیا آمد و گفت که پدرش، گوستاو شوارتزنگر، که یکی از اعضای شاخه شبه نظامی حزب نازی (Sturmabteilung) بود و همچنین در تهاجم به لنینگراد حضور داشت، از “اختلال پس از استرس” رنج می برد. “تروماتیک” پس از پایان جنگ. «حادثه» به خانه بازگشته است.

آرنولد شوارتزنگر، اسطوره دنیای بدنسازی

آرنولد در این باره گفت:

پدرم سه روز زیر آوار مدفون بود و بدتر از این که جنگ را باخته بودند. در اوج افسردگی به خانه برگشتند. اتریش کشور مردان شکست خورده بود و فکر می کنم پدرم واقعاً در آن زمان مشکلات زیادی داشت.

توصیف عجیب آرنولد شوارتزنگر از پدرش

قهرمان سابق بدنسازی پدرش را فردی بی‌رحم و پلیسی بسیار سرسخت توصیف کرد و به یاد می‌آورد که پدرش او و برادرش را برای صرف صبحانه به رقابت می‌پرداخت.

او به یاد می آورد که یک بار در روز مادر، پدرش حتی برای او و برادرش مسابقه ای برگزار کرد تا برای مادرشان گل بچینند و گفت که پدرشان آنها را با کمربند کتک می زند و تأکید می کند که وقتی پدرش مشروب می نوشید، رفتار او در حال تبدیل شدن است. بدتر و بدتر.

آرنولد شوارتزنگر، اسطوره دنیای بدنسازی

آرنولد ادامه داد:

من و برادرم شاهد رفتارهای اسکیزوفرنی زیادی از او در خانه بودیم. پدرم گاهی خوش برخورد بود و گاهی ساعت سه صبح نامتعادل به خانه می آمد و جیغ می کشید. بیدار می شدیم و قلبمان تند می تپید. چون می دانستیم چه چیزی در انتظارمان است. او هر لحظه می تواند مادر ما را بزند یا دیوانه شود. در خانه ما نوعی خشونت عجیب و غریب بود، البته آن زمان همه در همین وضعیت بودند و پسر همسایه هم توسط پدرش کتک خورده بود.

روایت دردناک آرنولد شوارتزنگر از کودک آزاری پدرش

آرنولد معتقد است که شکنجه های روحی و جسمی پدرش باعث شد که تصمیم بگیرد اتریش را به مقصد ایالات متحده ترک کند که در سال 1968 در سن 21 سالگی این کار را انجام داد. سه سال بعد، در سال 1971، زمانی که موفقیت های زیادی کسب کرده بود، به او اطلاع دادند که برادرش فوت کرده است. به گفته آرنولد، Meinhardt که در آن زمان 24 ساله بود، در یک تصادف رانندگی در حالت مستی درگیر شد و بلافاصله فوت کرد.

او در مورد برادرش گفت:

فکر می‌کنم او به دلیل تربیت سختی که داشتیم شروع به مصرف الکل کرد. خشونت در خانه ما بیداد کرد. گاهی پدر و مادرمان ما را کتک می‌زدند و فکر می‌کنم او نمی‌توانست بار این همه را تحمل کند. او از نظر شخصیتی فردی باصفاتر بود. این روش کشت و پرورش برای کسی مثل من مفید بود. چون در درون من بسیار قوی و مصمم بودم، اما برادرم شکننده تر و ظریف تر بود.

آرنولد شوارتزنگر، اسطوره دنیای بدنسازی

نیچه به درستی می گوید:

آنچه تو را نکشد تو را قوی تر می کند آنچه امروز مرا به اینجا رسانده است که برادرم را نابود کرده است.

پدر آرنولد در سال 1972، درست یک سال پس از مرگ ماینهارد، بر اثر سکته درگذشت، اما مادرش تا سال 1998 زنده ماند.

آخرین اخبار چهره:

  • ترمیناتور! / ملاقات تصادفی آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث در آسانسور!
  • یک دشمنی قدیمی / اعتراف آرنولد شوارتزنگر به دشمنی با سیلوستر استالونه در یک…
  • برنامه ورزشی پیشنهادی آرنولد شوارتزنگر برای تقویت عضلات شانه و بازو
  • واکنش ها به هیکل دشمن آرنولد شوارتزنگر در سن 71 سالگی؛ مثل خدایان است…
  • اتفاق عجیبی که مانع از تبدیل شدن آرنولد شوارتزنگر به هالک شد!

The post آرنولد شوارتزنگر و پدر نازی اش; او جسم و روح ما را پر کرد! اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا