اخبار روز سینما

احوال وخیم “آرش میراحمدی” در بیمارستان و تغییر چهره این بازیگر بعد از ابتلا به بیماری! | فیلم

آرش میراحمدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ ۴ تیر ۱۳۵۰ متولد شده است. او در مجموعه‌هایی نظیر سریال خنده بازار، سریال محله گل و بلبل و سریال بچه محل به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است. متأسفانه، او مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.

دیروز، آرش میراحمدی بار دیگر در بیمارستان بستری شد؛ این هنرمند اخیرا از بیمارستان ترخیص شده و به خانه بازگشته بود. او در حال حاضر با موهای تراشیده در بیمارستان تحت درمان است و دوره‌های شیمی درمانی را به تازگی شروع کرده است.

از عموم مردم تقاضا داریم برای این هنرمند دعا کنند. متاسفانه دیدن آرش در این حالت حس بسیار ناراحت کننده ای به ما دست می دهد اما امیدواریم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

شروع دوره شیمی درمانی آرش میراحمدی

دختر آرش میراحمدی ویدئویی از خود و شخص دیگری در حال تراشیدن موهای پدرش منتشر کرد. آرش میراحمدی مدتی است که با سرطان دست و پنجه نرم می کند.

آرش میراحمدی چند روز پیش در بیمارستان بستری بود اما اکنون در منزل تحت درمان است. او موهای خود را تراشیده است زیرا تحت شیمی درمانی است.

آخرین وضعیت آرش میراحمدی به گفته همسرش

بازیگر محبوب تلویزیون، آرش میراحمدی، که ۵۲ سال دارد، به دلیل بیماری خود در بیمارستان فیروزگر بستری شده است. او به دلیل عارضه کبدی تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است و همسرش، مرجان صفابخش، آخرین وضعیت او را اعلام کرده است.

به خوشبختی، وضعیت جسمی آرش میراحمدی بهتر شده و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. او همچنین افزود: در آخرین شیمی‌درمانی، پزشک متوجه سطح بالای زردی در خون آرش شده بود و او را به بیمارستان بستری کرد تا بستری شوید و خود را به کیسه صفرا استنت‌گذاری کنید. این عمل با موفقیت انجام شد و همسرم به‌زودی مرخص می‌شود و سپس ادامه مراحل شیمی‌درمانی را طی خواهد کرد.

مرجان صفابخش، همسر آرش میراحمدی، همچنین از دوستان و نزدیکان خود تشکر کرده است که دائماً پیگیر احوالات همسرش هستند. او همچنین اعلام کرده است که پزشک ممنوعیت ملاقات با آرش میراحمدی را اعلام کرده است، هم در بیمارستان و هم در زمان شیمی درمانی.

احوال وخیم "آرش میراحمدی" در بیمارستان و تغییر چهره این بازیگر بعد از ابتلا به بیماری! | فیلم

آرش میراحمدی از بیماری اش خبر داد

آرش میراحمدی از ابتلای خود به بیماری سرطان لوزالمعده خبر داد و اشاره کرد که به زودی درمان خود را آغاز می کند.

آرش میراحمدی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش میراحمدی می‌توان به بازیگری در سریال خنده بازار، سریال محله گل و بلبل و سریال بچه محل اشاره کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا