اخبار روز سینما

آرایش تابستانی با لب های صورتی به سبک کیت میدلتون

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

یکی از بهترین رنگ هایی که در فصل بهار و تابستان استفاده می شود رنگ صورتی است. رژلب های صورتی و هلویی برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. رنگ صورتی می تواند برای استایل کلاسیک و رسمی و همچنین ترکیب با فضای یک مهمانی عصرانه در فضای باز مناسب باشد.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

یکی از زنانی که همیشه در استایل خود به رنگ صورتی وفادار بوده، کیت میدلتون است. البته همه ما به بهترین جواهرات، لباس ها و آرایشی که کیت میدلتون دارد دسترسی نداریم. اما لب های صورتی طبیعی و زیبا در دسترس همه خواهد بود. صورتی، با تمام ظرافت هایش، محبوب ترین و پرکاربردترین سایه آرایش است.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

لب های زیباتر با رژ لب صورتی

رژ لب صورتی یک عنصر خنثی برای بقیه آرایش شماست و باعث می‌شود لب‌ها پرتر و شاداب‌تر به نظر برسند و پوست و دندان‌ها روشن‌تر شوند. رژ لب صورتی با یک سایه چشم دودی تیره به همان اندازه که در چشم های برهنه و طبیعی خوب به نظر می رسد. سایه گلگون لب ها را می توان تقویت کرد تا آنها را جسورتر نشان دهد. مانند کاری که کیت میدلتون برای تاج گذاری کرد.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

اگرچه به راحتی می توان رنگ صورتی را یک رنگ بسیار دخترانه دانست و کنار گذاشت، اما در فرهنگ لغت گریمورها، صورتی جذاب ترین رنگ خنثی در نظر گرفته شده است.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

با نگاهی به عکس‌های پرنسس ولز در مراسم تاج‌گذاری، مشخص می‌شود که او رنگ صورتی مورد علاقه‌اش را پیدا کرده است و برای هر مناسبتی طیفی از آن رنگ را روی لب‌هایش خواهد گذاشت. جای تعجب نیست که در طول جشن‌ها و تاج‌گذاری، پرنسس ظاهری خیره‌کننده از مد و زیبایی به ما هدیه داد، اما در حالی که موها و لباس‌های او مدام تغییر می‌کردند، لب‌های صورتی هلویی ملایم او در ظاهرش ثابت بودند.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

این انتخاب نشان داد که رنگ صورتی می تواند برای یک استایل کلاسیک و رسمی و همچنین ترکیب با فضای یک مهمانی در فضای باز مناسب باشد. بعید است که منابع رسمی جزئیات خاصی در مورد برند رژ لبی که او می پوشد منتشر کنند، اما ما می دانیم که Clarins Natural Lip Perfector در صورتی روشن یکی از موارد مورد علاقه او است، زیرا او در ویمبلدون 2019 از آن استفاده می کند. دوربین های این محصول شکار شده اند.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

چگونه رنگ صورتی مناسب را پیدا کنیم؟

اینکه کدام رنگ رژ لب صورتی به شما می آید بستگی به رنگ لب و رنگ پوست شما دارد. برای درک اصول اولیه، در نور طبیعی بایستید و اندازه لب های خود را افزایش دهید. آیا آنها بیشتر مایل به قرمز، قهوه ای، صورتی تند هستند یا صورتی ملایم؟

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

سپس رنگ پوست خود را در نظر بگیرید که معمولاً سرد، خنثی (ترکیبی از سرد و گرم) یا گرم است. شما می خواهید رنگ لب ها را تقویت کنید و با رنگ پوست مطابقت داشته باشید. ممکن است مجبور شوید چندین رژ لب مختلف را امتحان کنید تا رنگ مناسب را پیدا کنید، اما اگر رژ لب با رنگ پوست شما مطابقت نداشته باشد، فورا متوجه خواهید شد زیرا باعث می شود صورت شما رنگ پریده یا زرد به نظر برسد.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

وقتی صحبت از بافت رژ می شود، باید به خاطر داشت که رژ لب های مات ماندگاری بالایی دارند و رژ لب های براق کمی قدیمی و قدیمی هستند. با این حال، کمی برق لب، به خصوص در مرکز لب، نور را منعکس می کند تا درخشندگی بیشتری به آن بدهد. از خط لب مخصوصا برای رژ لب های مات استفاده کنید. این به مشخص کردن فرم لب‌های شما و ماندگاری بیشتر رژ لب کمک می‌کند.

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

در زیر شش رژ لب صورتی زرق و برق دار با الهام از آرایش حاضران در مراسم تاج گذاری آورده شده است.

  • بهترین صورتی هلویی: Bitten Lip Tint در Poupette اثر ویکتوریا بکهام (Bitten Lip Tint in Poupette)
  • بهترین رژ لب صورتی نازک: Clarins Natural Lip Perfector در Rose Shimmer
  • بهترین صورتی یاسی: بابی قهوه ای رنگ رژ لب خرد شده در رنگ یاسی
  • بهترین رنگ صورتی ضخیم: رژ لب مخملی مجلل Rouge G در بژ رژگونه
  • بهترین صورتی طبیعی: رژ لب فوق العاده جیر با رنگ صورتی میانی نود توسط Make Up By Mario (رژ لب فوق العاده جیر با رنگ صورتی میانی)

تکنیک زیبای آرایش لب صورتی کیت میدلتون

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا