اخبار روز

جدبدترین اخبار در رابطه با وضعیت شاخص بورس امروز 17 خرداد 1402/ جزئیات خبر

به نقل از شمانیوز، بازار سهام در آخرین روز کاری هفته به صورت کند و از اواسط بازار با توجه به انتشار گزارش یکی از سهام گروه بانکی، آغاز به کار کرد. با فشار عرضه مواجه شد و در نهایت کار خود را در محدوده منفی به پایان رساند.

بنابراین طبق این گزارش، در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت 1100 واحدی به رقم 2 میلیون و 288 هزار واحد رسید و همچنان از فتح قله 2 میلیون و 300 هزار واحدی بازماند. همچنین شاخص هم وزن نیز رشد اندکی را تجربه کرد و به ارتفاع 776 هزار واحد باقیمانده رسید.

گفتنی است، سه نماد «شستا»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «وسپهر» و «صبا» بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند. شاخص فرابورس و همچنین سه نماد «پی پاد»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پرمعامله و سه نماد «عالیس»، «زفجر» و «دی» سه نماد پرمعامله در بورس در روز جاری بودند.

جدبدترین اخبار در رابطه با وضعیت شاخص بورس امروز 17 خرداد 1402/ جزئیات خبر

لازم به ذکر است ارزش معاملات خرد در بازار امروز 17 خرداد 1402 8 میلیارد تومان بوده است. لازم به ذکر است که افراد حقیقی امروز حدود 330 میلیارد تومان از بورس خارج کردند.

در بازار فعلی 149 نماد در محدوده مثبت و 231 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس نیز 184 نماد در محدوده مثبت و 197 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا