اخبار روز سینما

باز هم چهره همیشه مهربان فلامک جنیدی دل طرفدارانش را برد!/عکس

 فلامک جنیدی عکس جدیدی منتشر کرد.

فلامک جنیدی یک شخصیت شناخته شده ایرانی است. فلامک جنیدی بیشتر در کارهای طنز و کمدی حضور داشت. فلامک جنیدی بازیگر بسیار کم حاشیه ای است. فلامک جنیدی این روزها کمتر بازی می کند. فلامک جنیدی سالهاست که ازدواج کرده و دو فرزند دوقلو دارد.

بیوگرافی فلامک جنیدی

فلامک جنیدی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری تهران است که قبل از بازیگری روزنامه نگار بود.فلامک جنیدی در شهر تهران به دنیا آمد ، پدرش اصالت مشهدی و مادرش تهرانی است و دو خواهر و یک برادر نیز دارد

باز هم چهره همیشه مهربان فلامک جنیدی دل طرفدارانش را برد!/عکس

از روزنامه نگاری شروع کرد

او پیش از ورود به عرصه هنر به عنوان روزنامه نگار در صفحه هنری روزنامه «آفرینش» یادداشت ها و انتقاداتی درباره تئاتر می نوشت.

جلوی دوربین

او در سال ۱۳۷۷ از طریق همکلاسی دانشگاهی اش رامین ناصر نصیر به مهران مدیری معرفی شد و سپس برای نمایش «جنگ ۷۷» مقابل دوربین رفت.

یکسال بعد نیز دوباره با مجموعه «ببخشید شما» با مدیری همکاری کرد و سال ۱۳۷۸ در سریال «این چند نفر» به کارگردانی مهران غفوریان حضور داشت.

ازدواج و فرزندان

فلامک جنیدی سالهاست با «آیدین پوری» پسر احمد پوری نویسنده سرشناس ازدواج کرده است، که ثمره اش سال ۱۳۹۷ دو فرزند دوقلو بنام «حنا» و «میلان» است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا