اخبار روز سینما

جدید ترین عکس مراسم عروسی دنیا دادرسان خواننده معروف!/ ازدواج دنیا با معشوقه اش!/عکس

تصاویری از مراسم عروسی دنیا دادرسان منتشر شد که نشان می‌دهد او معشوقه اش، با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. بیوگرافی دنیا دادرسان و همسرش را در ادامه بخوانید.

 

عکس جدید از مراسم عروسی دنیا دادرسان

عکس جدید از مراسم عروسی دنیا دادرسان
عکس جدید از مراسم عروسی دنیا دودرسان

مراسم عروسی دادرسان

بر اساس شواهد دنیا دادرسان و دوست پسرش رابطه خوبی با یکدیگر داشتند. رابطه سروش صادقی و دنیا دادرسان به میزانی خوب بود که آن دو با یکدیگر نامزد کرده‌اند و هم اکنون با همدیگر زندگی می‌کنند. تصاویر لو رفته از ازدواج دنیا دادرسان را در ادامه تماشا کنید:

عکس های ازدواج دنیا دادرسان لو رفت , عکس های عروسی دنیا دادرسان

بیوگرافی دنیا دادرسان

دنیا دادرسان متولد 24 اسفند 1376 در تهران ، خواننده علاقمند به آشپزی است. فعالیت خود را از دنیای مجازی و ساخت دابسمش برای آهنگ های ایرانی و خارجی شروع کرد و حالا یک خواننده مستقل شده و در استرالیا تیم ورک مجازی دارد.

مراسم عروسی داوران
عکس های عروسی دنیا دادرسان لو رفت, عکس های عروسی دنیا دادرسان

از کودکی همیشه دوست داشت خواننده شود و روزی روی صحنه برود، به همین دلیل از 8 تا 12 سالگی در تهران شروع به یادگیری پیانو زیر نظر فرخ اصانلو کرد. دادرسان مدتی در استرالیا قبل از شروع حرفه ای؛ خواننده گروه «سه نیک» بود که بعد از ۹ ماه از گروه جدا شد و آهنگ مستقل خود را منتشر نمود. علاوه بر فارسی به زبان انگلیسی نیز ترانه سرایی می کند و می خواند و اولین آلبوم خود را سال ۱۳۹۷ بنام Donya منتشر کرده است.

بیوگرافی همسر سروش صادقی

بیوگرافی همسر سروش صادقی
بیوگرافی همسر سروش صادقی

دنیا دادرسان از سال 1398 با سروش صادقی وارد یک رابطه عاشقانه (نامزدی) شده است و با هم زندگی می‌کنند. دنیا دادرسان، خواننده ایرانی مقیم خارج از کشور، فعالیت خود را از دنیای مجازی و ساخت دابسمش برای آهنگ های ایرانی و خارجی شروع کرد و حالا یک خواننده مستقل شده و در استرالیا تیم ورک مجازی دارد. او عکسی از خود منتشر کرده که نشان می‌دهد ازدواج کرده است.


عکس های دیگر دنیا دادرسان:

جدید ترین عکس مراسم عروسی دنیا دادرسان خواننده معروف!/ ازدواج دنیا با معشوقه اش!/عکسجدید ترین عکس مراسم عروسی دنیا دادرسان خواننده معروف!/ ازدواج دنیا با معشوقه اش!/عکس

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/آخرین-عکس-از-مراسم-عروسی-دنیا-دادساران/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا