اخبار روز سینما

آخرین اخبار طلاق محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی پس از ازدواج! /با این عکس همه چیز را میشه فهمید!

عکس/ محمدرضا گلزار با این تصویر به شبهات جدایی آنها دامن زد!

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون تصویر جدیدی منتشر کرد و طلاق او از آیسان آقاخانی دامن زد.

عکس/ محمدرضا گلزار با این تصویر به شبهات جدایی آنها دامن زد!

حدود دو هفته پیش بود که ویدیوهایی از گلزار با لباس عروس در فضای مجازی منتشر شد و خیلی زود خبر ازدواج آنها در صدر خبرها قرار گرفت. بعداً تایید کرد که در تهران با آیسان آقاخانی ازدواج کرده است.

عکس/ محمدرضا گلزار با این تصویر به شبهات جدایی آنها دامن زد!

اما برخی رسانه ها و کاربران مدعی شده اند که گلزار و آیسان آقاخانی چند روز پس از ازدواج طلاق گرفته اند. این در حالی است که گلزار هنوز به این ادعاها واکنشی نشان نداده است. اما با انتشار برخی یادداشت ها و تصاویر، آتش این ادعا بیشتر شعله ور شده است. او ساعاتی پیش عکسی از خود منتشر کرد و دست چپ خود را بدون حلقه ازدواج در معرض دید فالوورهایش قرار داد.

عکس/ محمدرضا گلزار با این تصویر به شبهات جدایی آنها دامن زد!

محمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی در 1فروردین 1356 در تهران به دنیا آمد. در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه خود را در عرصه بازیگری در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قدری به دست آورد.

گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت موسیقی خود را به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و همچنین به عنوان نوازنده گیتار، ارگ و نوازنده سازهای کوبه ای در این گروه فعالیت داشته است. از آثار گلزار می توان به عناوینی چون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر. مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسواشاره کرد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا