اخبار روز

آخرین اخبار ترافیک سنگین در محورهای تهران – شمال


به گزارش پی ام آپ؛ ایمان مهرابی نیا درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بر اساس اطلاعات حدود 2600 تردد سنج آنلاین و 800 دوربین نظارت تصویری در حال حاضر اکثر محورهای کشور باز و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محورهای تهران – شمال

مدیر اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران – شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال شهرستانک و نساء و زنگوله و دزبند را نشان می دهد. پل ها. در حال حاضر محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین تهران – آزادراه شمال در جریان است.

مهرابی نیا با اشاره به وقوع ترافیک سنگین در محور تهران – پردیس در محدوده تونل شماره یک، از ترافیک سنگین در محور تهران – شمال از جنوب به شمال شهرستانک تا انتهای بزرگراه خبر داد. گفت: در حال حاضر تردد در محور هراز از جنوب به شمال زیاد است. حدفاصل شاهاندشت و بایجان در محور فیروزکوه جنوب به شمال حدفاصل مهر گیلاوند به دماوند ترافیک سنگین، در اتوبان قزوین – رشت در محدوده رودبار ترافیک سنگین، در محور تهران – بومهن در محدوده سعیدآباد و بومهن ترافیک سنگین داریم.

* تردد در اتوبان تهران – کرج – قزوین

مدیر اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور گفت: هم اکنون در محور تهران – کرج – قزوین در محدوده پل کلک و حد فاصل شهید ترافیک زیادی داریم. ترمینال کلانتری. و پل حصارک

* مسدود شدن محور گیلانغرب – سومار و محور چالوس – شهرستانک

وی با اشاره به مسدود شدن محورهای مختلف کشور به دلیل کاهش امنیت و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور گیلانغرب به سومار مسدود است و همانطور که اعلام شده است، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک مسدود است. ” تا اطلاع ثانوی و تردد از مسیر جایگزین تهران – بزرگراه شمال انجام می شود.

مدیر اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها افزود: همچنین محور قدیم خرم آباد – پل دختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین محورهای خرم آباد – پل زال و خرم آباد انجام می شود. -کوهدشت. .

* محدودیت تردد جاده ای تا پایان بامداد 19 تیرماه

تردد موتورسیکلت ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 10/04/1402 در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و همچنین در محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. در محور کندوان انواع وسایل نقلیه در صورت سنگین بودن تردد از ساعت 14 الی 12 می توانند تردد کنند. روزهای جمعه و شنبه از ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. در صورت حضور ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل تردد انواع خودروها مختل می شود. از ساعت 17 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود در محور هراز، روز جمعه مورخ 9/9/9 از ساعت 14 الی 22 تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است. 04/1402 از رودهن به آمل. آب اسک به سمت رودان در منطقه مشا یکطرفه خواهد بود. در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون همچنان ممنوع است. همچنین تردد تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است، تردد کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا