اخبار ورزشی

آیا استقلال میخواهد کاپیتان را اخراج کند؟!

سید حسین حسینی باید برود. این خواسته اکثریت هواداران استقلال در فضای مجازی پس از فینال جام حذفی است.

کاپیتان استقلال جدا از اینکه روزهای خوبی را با این تیم سپری کرده است، در این فصل در بازی های مهم به خصوص دربی ها اشتباهات بسیار فاحشی داشت که باعث شد استقلال در بازی های شش امتیازی و سرنوشت ساز نتیجه نگیرد.

فیلم های گل های حسینی نیز درهم آمیخته شده و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی دارد و برخی از فعالان رسانه ای نزدیک به استقلال با هجوم به کاپیتان، از برخی رفتارهای حسینی انتقاد کرده و تهدید می کنند که در صورت برآورده نشدن مطالبات در کمپین، بازی نمی کند. شب برخی از احزاب منتقد مستقل هستند.

در کانال های هواداری هواداران خط کشی می کنند تا مدیران یک تیم کامل و قوی برای فصل بعد ببندند و یک دروازه بان شش پر جذب کنند. نداشتن رقیب قدرتمند در تیم باعث افت فنی حسینی شده و باید دید باشگاه در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت. در ایران به جز اخباری و پورحمیدی گزینه قابل توجهی برای ایستادن درون دروازه استقلال وجود ندارد. پورحمیدی با تراکتور قرارداد دارد و بعید به نظر می رسد آنها رضایت نامه خود را برای استقلال صادر کنند.

باید دید پس از مشخص شدن وضعیت مدیریت و کادرفنی چه تصمیمی برای دروازه استقلال گرفته خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا