اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

تلاش WhatsApp برای توانایی ایجاد نام کاربری!

پی ام آپ: در آخرین نسخه بتا اپلیکیشن واتس اپ برای اندروید، گزینه جدیدی برای پیکربندی نام کاربری در پروفایل کاربری اضافه شده است.

اگرچه واتس اپ محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان جهان است، اما سایر اپلیکیشن های پیام رسان مانند تلگرام از نظر امکانات و قابلیت ها دارای مزیت قابل توجهی هستند. حالا در گزارشی جدید، واتس اپ قصد دارد به کاربران خود امکان تعیین نام کاربری را بدهد.

همانطور که پست WABetaInfo با گزارش جدید خود اعلام کرد، در آخرین نسخه بتای اپلیکیشن واتس اپ اندروید، فیلد جدیدی در قسمت پروفایل کاربران وجود دارد که از کاربران می خواهد یک نام کاربری منحصر به فرد برای خود پی ام آپ کنند. با این حال، هنوز مشخص نیست که نام های کاربری در برنامه پیام رسانی متا چگونه کار می کنند!

نام کاربری باعث افزایش حریم خصوصی کاربران واتس اپ می شود

با این حال، امکان پی ام آپ یک نام کاربری می تواند تغییر قابل توجهی در جستجوی افراد ایجاد کند و حریم خصوصی کاربر را افزایش دهد، زیرا کاربران برنامه در حال حاضر برای ارتباط با دیگران باید شماره یا کد QR خود را به اشتراک بگذارند. همچنین گفته می شود مکالماتی که با نام کاربری شروع می شوند از رمزگذاری سرتاسر پشتیبانی می کنند.

واتس اپ مدتی است که روی ویژگی های مهم کار می کند و حتی برخی از آنها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از جمله جدید بودن این سرویس پیام رسان می توان به امکان ویرایش پیام ها تا 15 دقیقه پس از ارسال اشاره کرد. در کنار پیام هایی که با این ویژگی ویرایش شده اند، کلمه Edited نمایش داده می شود. البته مخاطب به تاریخچه ویرایش دسترسی ندارد. کانال ها یکی دیگر از ویژگی های جالبی است که ظاهراً واتس اپ بعد از تلگرام و اینستاگرام روی آن کار می کند.

در مورد امکان تعیین نام کاربری، هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی در اختیار کاربران واتس اپ قرار می گیرد. با این حال، احتمالاً ابتدا در همه پلتفرم‌ها برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس خواهد بود و سپس برای کاربران عرضه می‌شود.

تلاش WhatsApp برای توانایی ایجاد نام کاربری!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا