اخبار روز

Ulot i-Sky; نسخه پیشرفته تر خودروهای بازار ایران برای روس ها (+ عکس)

عصر ایران– چند وقت پیش معرفی SUV اول من-شادی در گروه خودرو عصر ایران داشتیم، مشخصاتشان اینجا موجود است. اولویت در واقع یکی از برندهای گروه دانگ فنگ در بازار است روسیه فعال است. حرف انگلیسی E در نام و لوگوی Evolute نشان دهنده درایو الکتریکی است.

یک محصول دیگر اولویت که برای مخاطبان ایرانی آشنا به نظر می رسد، کراس اووری با نام من بهشت در واقع همان نسخه الکتریکی است لاماری اما بازار کشور ماست.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، اولویت I-Sky دقیقاً همین شاسی و فضا را دارد با این تفاوت که برخی از تزئینات خارجی مانند دماغه تغییر کرده است.

Ulot i-Sky / درایو الکتریکی

در موتور Olot i-Sky از یک موتور الکتریکی با توان خروجی 204 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز موتور نیز توسط بسته باتری 85.9 کیلووات ساعتی تامین می شود که در صورت شارژ کامل، مسافت 511 کیلومتری را برای خودرو به ارمغان می آورد.

اولویت I-Sky در تست های انجام شده در مدت زمان 8.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید و حداکثر سرعت آن نیز 180 کیلومتر بر ساعت محاسبه شد.

سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند تا ظرف 45 دقیقه به 80 درصد ظرفیت باتری برسد.

سایر جزئیات بدنه باید چراغ های LED دی اسپویلر عقب، نور مخصوص برای نشان دادن وضعیت خودرو باشد، به عنوان مثال. ب- حالت شارژ یا نزدیکی مالک به وسیله نقلیه، آنتن دهی روی سقف، برف روب بدون قاب شیشه جلو و غیره.

Ulot i-Sky / کابین

از جمله تجهیزات کابین می توان به گرمکن تمامی صندلی ها، تهویه مطبوع صندلی ها با آپشن ماساژ با 5 برنامه برای راننده، نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی اطلاعات مسافت پیموده شده پشت فرمان، 6 بلندگو، سیستم صوتی ورودی/تنظیمی بدون کلید و غیره اشاره کرد.

(+عکس)

سقف پانوراما، سنسور نور، صندلی های اسپرت با تنظیم برقی 10 جهته برای راننده و تنظیم برقی 4 جهته برای سرنشین، فرمان با قابلیت تنظیم عمق و ارتفاع، نگهدارنده گوشی هوشمند، سوکت 12 ولت در ردیف اول، پورت USB Type-C 60 وات، درگاه USB 5 ولت در ردیف عقب، تکیه گاه دستی در ردیف عقب با نگهدارنده فنجانی و غیره می باشد.

Ulot i-Sky / امنیت

در بخش امنیتی عبور از Olot برقی مجهز به سنسورهای هشدار برخورد از جلو با قابلیت شناسایی عابران پیاده، ترمز اضطراری، نمایشگر نقاط کور راننده، سیستم پارک خودکار، دوربین 360 درجه، درب صندوق عقب برقی، کروز کنترل، سیستم بهبود هوای کابین (PM2.5)، ایزوفیکس، نشانگر فشار باد لاستیک، ABS، EBB، دستیار تعمیر و نگهداری خودرو در سربالایی، دستیار تعمیر و نگهداری خودرو در سربالایی دیelectrone و غیره

Ulot i-Sky با ابعاد 4565 میلی متر طول، 1860 میلی متر عرض و 1680 میلی متر ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن 2715 میلی متر است.

قیمت پیشنهادی این خودرو در بازار روسیه از 44000 دلار شروع می شود.

اولویت I-Sky

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا