اخبار روز

Ulot i-Pro; چینی ها این سدان را در روسیه 20 هزار دلار می فروشند (+عکس)

عصر ایرانUlot i-Pro نام یک محصول مارک دار دیگر اولویت عرضه به بازار در کلاس سدان در روسیه انجام خواهد شد. از نظر طراحی با محصولی بسیار معمولی و حتی بالاتر از حد متوسط ​​روبرو هستیم اما پیشرانه الکتریکی آن را به گزینه ای مناسب برای شهرهای شلوغ تبدیل می کند.

Ulot i-Pro ابعاد آن 4680 میلی متر طول، 1720 میلی متر عرض و 1530 میلی متر ارتفاع است. فاصله مرکز 2700 میلی متر است.

فضای بار 502 لیتر و وزن مرده 1577 کیلوگرم است. من به نفع ارتفاع از سطح زمین حدود 120 میلی متر است.

Ulot i-Pro این خودرو از یک موتور الکتریکی 150 اسب بخاری استفاده می کند که گشتاوری در حدود 210 نیوتن متر به مجموعه می دهد. انرژی مورد نیاز این موتور توسط بسته باتری 53 کیلووات ساعتی تامین می شود که شارژ آن با یک شارژر استاندارد حدود 9 ساعت طول می کشد، اما فناوری شارژ سریع ظرفیت باتری را از 20 به 80 در 36 دقیقه افزایش می دهد.

آزادی حرکت Ulot i-Pro حدود 433 کیلومتر است.

این خودرو از یک استارت ایستاده در 9.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت 145 کیلومتر بر ساعت محاسبه می شود.

جزئیات و تزئینات بدنه باید شامل چراغ های جلو هالوژن باشد. دی لبه، سپر و آینه های آلومینیومی سبک LE دی17 اینچی همرنگ بدنه.

Ulot i-Pro; چینی ها این سدان را در روسیه 20 هزار دلار می فروشند (+عکس)

فضای داخلی کابین نیز به سادگی در چارچوب یک محصول اقتصادی طراحی شده است. از ویژگی های این بخش می توان به تنظیم مکانیکی صندلی راننده در 6 جهت، تکیه گاه دستی در ردیف اول با جا لیوانی، سوکت 12 ولتی، 2 پورت USB ردیف دوم، آینه های بیرونی برقی گرم شونده، یخ زدایی شیشه عقب، شیشه های برقی، سیستم بهبود هوای کابین (فیلتر نمایشگر PM2.5، نمایشگر صفحه نمایش با 2 بلندگوی دیجیتالی 7-اینچ)، سیستم صوتی برای نمایشگر 2 بلندگوی دیجیتالی-7 اینچ و غیره

در بخش ایمنی مواردی مانند: سنسورهای پارک عقب، ترمز دستی برقی، کیسه هوای راننده و سرنشین، گیج فشار لاستیک، ترمز اضطراری، پایداری الکترونیکی، کمک به حرکت در سربالایی، ABS، EB وجود دارد. دی و صندلی کودک ایزوفیکس قابل ذکر است.

قیمت پایه این خودرو در بازار روسیه حدود 19800 دلار است.

Ulot i-Pro

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا