اخبار روز سینما

The Red Door منتشر شد

مراسم جیمی کیمل اسکار ۲۰۲۳ را میزبانی می‌کند: «جیمی کیمل» برای میزبانی ۹۵مین دوره جیمی سکار در سال ۲۰۲۳ بازگشته است. این سومین باری است که جیمی کیمل این مراسم را برگزار می کند. او آخرین بار پنج سال پیش این مراسم را میزبانی کرده بود. این خبر اخیراً توسط «گلن ویس» و «ریکی کرشنر» اعلام شده است، آن ها تولیته ی هجیه کنندگان اصلی این دورۀ مراسم اسکار می باشند.

جیمی کیمل پیش از این در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مراسم اسکار را میزبانی کرده بود که سل ٯر ایل لم ها بود. لا لا لند (La La Land 2016) و مهتاب (مهتاب 2016) موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم سال شدند. اکنون جیمی کیمل به لیست افرادی که تا به حال ۳ بار مراسم اسکار را میزبانی کرده اند اضاف ه بجز او «جری لوئیس»، «استیو مارتین»، «کنراد نیگل» و «دیوید نیون» در این لیست هستند.

جیمی درمورد انتخاب شدنـش به عنوان میزبان گفته است: “دعوت شدن برای میزبانی اساکای ره یه دام، بهرحال ممنون هستم که آکادمی بعد از این هستم که تمام کسایی که کارشون خبرده خسایی ینه‌شون کردن از درخواست کردن.”

جا دارد بگویم که جیمی کیمل قراردادش برای میزبانی برنامۀ “جیمی کیمل لایو!” را هم برای سه سال دیگر تمدید کرده است، قرار داد او قرار بود سال آینده به پایان د.

وایس و کرشنر در بیانیه‌ای اعلام کردند: «ما به شدت خوشحال هستیم که جیمی قراره هترشیڴ در استیج جهانی به ثبت برسونه، مطمئنـیم که آن به شدت بامزه خواهد بود و همنا ی همه چی».

«بیل کرمر» مدیر عامل و «جانت یانگ» رئیس آکادمی در بیانیه ای اعلام کردند: «جیمی میزبان ف هست و به ما کمک می کند از بازیگران و فیلم های فوق العاده ای که توی 95مین مراسم اسکه توی 95مین مراسم اسکاه دردانی می کنیم، می کنیم. عشق اون به فیلم ها،ـش توی برنامۀ زنده تلوزیونی و تلاش برای حفظ با ارت ارتندگان جهانی، تجربۀ فراموش نشدنی رو برای بنندگان ما از سرتاسر جهان به ارمغارن می.

همچنین «کریگ آرویچ» رئیس «ای‌بی‌سی اینترتیمنت» اعلام کرد بخاظر این انتخاب خواشحال است.

۹۵مین مراسم اسکار در تاریخ ۱۲ مارس سال ۲۰۲۳ از ای‌بی‌سی به صورت زنده پخش می‌خواهد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا