اخبار روز سینما

The Marvels Director: فیلم آینده روی رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول تمرکز خواهد کرد

کارگردان مارولز در مورد اخیرا رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels سخنرانی های جنجالی انجام داد.

نیا داکوستا، کارگردان مارول، در مورد شخصیت مونیکا رمبو در فیلم جدید ابرقهرمانی از جمله رابطه او با کاپیتان مارول صحبت کرد. هنگامی که رمبو برای اولین بار با دنیای سینمایی مارول ملاقات کرد، طرفداران او را به عنوان یک پسر نوجوان باهوش شناختند که به دلیل دوستی با مادر قهرمان داستان، ماریا، بلافاصله با کارول دانورز پیوند برقرار کرد.

رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels

پس از آن، نسخه قدیمی‌تر مونیکا (تیونا پریس) در سریال تحسین‌شده Disney+ WandaVision ظاهر شد و نشان داد که او یکی از افرادی بود که به مدت پنج سال پس از تیراندازی به تانوس ناپدید شد.

مونیکا پریشان از تصادف برمی گردد و متوجه می شود که مادرش مرده است. در این سریال، او نتوانست با مرگ مادرش کنار بیاید، زیرا کاپیتان SWORD بلافاصله وظایف خود را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید:

شرح امکانات شگفت انگیز از کارگردان این فیلم

شرح رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول

رابطه کاپیتان مارول با مونیکا رمبو

رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels
رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول در مارولز

داکوستا در صحبت با توتال فیلم تایید کرد که مارولز سرانجام شاهد خواهد بود که مونیکا عمه ای دارد که به دلیل آسیب از دست دادن مادرش و غیبت مکرر کاپیتان مارول از زمین، قادر به راهنمایی او در غم و اندوه خود نیست. او گفت:

اگر بچه ای عمه و مادرش را از دست بدهد – با اینکه در هنگام مرگ مادرش بچه نبود – احساس می کند که خانواده ندارد. با این حال، او متوجه می شود که عمه اش گهگاه به زمین می آید و برای بسیاری از مردم در فضا کاری انجام می دهد. مونیکا قطعا جای زخمی دارد که در نهایت در این فیلم به آن می پردازیم.

کارگردانی این فیلم بر عهده ایمان ولانی ستاره نوظهور است که نقش خانم مارول (کامالا خان) را در کنار لارسون و پریس بازی می کند. این خانم بازیگر جوان است. این اولین حضور او در یک فیلم سینمایی پس از بازی در سریال مارول است.

شرح رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رابطه مونیکا رمبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا