اخبار روز سینما

Super Heroes and Huntsmen قسمت اول

این بررسی انیمیشن Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One در وب سایت Voices From The Balcony منتشر شده است. پی ام آپلود ترجمه آن را در اختیار شما قرار می دهد.


انی میشن Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One ی RWBY کمپانی روستر تیث با نام RWBY x Justice League است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. Batman: The Doom That Came to Gotham، یک بار دیگر در یک قلمرو ناآشنا قرار گرفتم.

سوپرمن(با صداگذاری چندلر ریگز) یدار می‌شود. روبی (با صداگذاری لیندسی جونز) و ینگ (با صداگذاری باربارا دانکلمن) در حال جنگیدن با یک گله از دشمنانی با نام گریم هستند. زمانی که سوپرمن به آن‌ها می‌پیوندد متوجه می‌شود که برخی از چیزها را از دست داده و ظاهراً در حدود ۱۶ سال بازگشته است.

او تنها نیست. واندر وومن (با صدا ناتالی آلین لیند)، بتمن (با صداگذاری نات وولف)، فلش (با صد اگذاری دیوید اریگو جونیور)، سایبروگ (با صداگذاری ترو والنتینو)، گرین لنترن (با ص داگذاری جینی تیرادوگذاری) و ویکسن (با صداگذاری). اوزیوما آکاگا ) همگی در همین وضعیت هستند. و هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانند به یاد بیاورند که چگونه به این جا رسیده‌اند.

نقد انیمیشن Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One - پی ام آپلود

اکتشاف کارآمد بود چرا که برای اولین بار از اعضای جاستیس لیگ، من نیز کاملاً با د نیایی RWBY ناآشنا بودم و به همین شخصیت‌ها گیج شده بودم. شاید نه به گیجی بروس وین زمانی که بالهای خفاشی‌اش پدیدار شدند ولی نزدی ک به همان بودند. بله، او عیناً تبدیل به یک بت-من شد و همین پروسه باعث می‌شود تا ویکسن یک دم روباهی غول‌پیکر داشته باشید که اگر فیوری نباشید به آن اندازه جذاب نیست.

موفق، کری شوکراس به عنوان یکی از کارگردانان از اعضای بنیادین تیم روستر توث است و او و مگان فیتزمارتین در نقش نویسنده هستند که با دنیای رمن ت و ساکنانشان آشنا را کم و بیش راحت بشناسند. می‌گویم کم بیش‌تر چرا که ورود ارثی‌ها باعث دگرگونی‌های این دنیا شده‌ها در Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One کمی عجیب و غریب است.

Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One وجود دارد. روایت کاملاً ساده نیست و به گونه‌ای هدایت می‌شود تا اجازه دهد که بینندگان وی ژگی‌های اصلی رامنت و قهرمانانش را در حین پیش‌روی بشناسند تا پس از شروع کاملاً س ردرگم شوند. همچنین توسعه‌های داستانی جالب نیز وجود دارد. انجمن ریاکشن بتمن به داشتن تجربه‌ها و کنش و واکنشش با وس (با صداگذاری ک آرا ابرلی).

نقد انیمیشن Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One - پی ام آپلود

Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One وجود دارد. گریم‌ها به‌عنوان قدرت‌کننده به نظر می‌رسند، و وایورن غول‌آسا می‌توانند یک کابوس کایجو را به اندازه یک کابوس کایجو کنند. نبردهای در برابر آن‌ها در محیط‌های مختلف رقمی می‌خورد؛ از راهروهای پر از گریم‌ها تا نبردهای در آسمان با آن‌ها و همراه وایورن. همچنین به یک هواپیمای یورش به دست یک یورش موجود زنبور مانند غول‌آسا نیز می‌شود.

کار انیمیشن این بار توسط روستر تیث انجام شده است و، دیگر تولیداتشان، ی ک تأثیر انیمه‌گونه نیز دارد. تفاوت بزرگی نیست ولی قابل توجه است و تغییر خوبی از به تصویر کشیده شدن‌ها یا همیشگی تیم دیسی به شماره می‌آید. همچنین این دومین باری است که شخصیت‌های دی‌سی در یک فیلم انیمیشنی تماماً کام Batman and Superman: Battle of the Super Sons می‌شود. ظاهر انیمیشن Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One یافته شده است.

Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One با برخی از شخصیت‌های خرد دی‌سی ناآشنا هستم به حساب می‌آید. و برایم جالب است که بدانم قسمت دوم از داستان را چگونه هدایت می‌کنند چرا که مثل یک کلیف‌هنگر همیشگی به پایان نمی‌رسد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا