اخبار روز سینما

Killers of the Flower Moon زمان اکران فیلم جدید مارتین اسکورسیزی بنام Killers of the Flower Moon

دیوید لینچ چگونه راضی به ایفای نقش در فیلم استیون اسپیلبرگ شد؟ این اصلاً عجیب است که «استیون اسپیلبرگ اسپیلبرگ اسپیلبرگ اسپیلبرگ اسپیلبرگ گروه بازیگری فوق العاده از جمله جمله میشل ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز ویلیامز. فبلمنز (Fabelmans 2022) دور هم جمع کرده است. واقعاً همه دارن در فیلمی که یکی از بزرگترین دنیا با موضوع کودکی خودش نقشی داشته باشد. اما با این حال اسمی در لیست بازیگران این فیلم وجود دارد که همه از دیدنش تعجب می کنن. نام «دیوید لینچ»، کارگردان بزرگ سینما.

این فیلمساز در یکی از صحنه های کلیدی فیلم نقش «جان فورد» را بازی می کند و حتی تیم سازندۀ خود را هم از این که او این نقش را قبول کرده است تعجب کرده است. آخریناً «تونی کوشنر» نویسندۀ فیلم با «فیلم استیج استیج استیج استیج استیج استیج استیج استیج و داستان چگونه اضافه شدن لینچ به تیم فیلم را توضیح می دهد.

آن در این مصاحبه می گوید: «معمولاً وقتی می رسیم انتخاب بازیگر از خودمون کی این نقش رو بازی کنه؟ چند وقتا می‌دونیم اما بیشتر وقت‌ها مشخص نیست. وقتی رسیدیم انتخاب بازیگر برای صحنه جان فورد هم سوال رو پرسیدیم و گفتیم حالا یکی رو پیدا می کنم. بعدش رفتیم بازیگر ها و کلی بازیگر فوق العاده که از نظر چهره به جان فورد بودن و شاید یکم خیلی جوون بودن. تا این لحظه هیچ چیز خاصی نبود.»

و بعد ادامه داد: «کلی گشتیم و گشتیم و گشتیم. من تویم یکی بود که خیلی دوست داشتم اون نقش رو بگیره. یه روز هریس رفت توی دفترش و گفت چند لحظه وقت بدید و از چند دقیقه برگشت پایین، می تونستم تا از نظر ظاهری دیوید لینچ رو چک کنـه کنـه تا مطمئن بشم. بعد گفت یه ایده عالی داره گفت: «وقتی واقعاً اتفاق نمی افتد، زیرا آن هیچ قبول نمی کند ولی به دیوید لینچ مناسب این نقش است.»

و در ادامه گفت: «به خودم گفتم وای خدای من. و بعدش زنگ زدم به استیون و اونم گفت وای خدای من… اما اون هیچ وقت قبول نمیکنه. و بعد در آمد توی ذهن استیون و بخاطر بهش زنگ زد، بعد اورا درن زد به دیوید و اتفاق.

به نظر روزی که دیوید لینچ در صحنه حضور یکی از بهترین روز های فیلمبرداری است.

او این مورد گفته است: «روز فوق العاده بود همه تعجب کرده بود چون استیون داشت گابریل لابل رو بازی کرد کرد اونم صحنه صحنه ای که استیون اسپیلبرگ با جان فورد ملاقات می کرد می کنه اونم با بازی بازی دیوید. خیلی خوب بود.”

فیلم جدید استیون اسپلبرگ درحال حاضر درحال اکران در برخی از سینماهای منتخب است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا