اخبار روز سینما

Kapımdaki Dedektif

ادا اجه بعد از حضور در “نقابدار تو کی هستی” در جایگاه ژوری، با برنامه به همراه ابراهیم سلیم به اران بازگشت. زمان پخش برنامه جدید ادا اژه مشخص شد.

زمان پخش برنامه جدید ادا اژه

ابراهیم سلیم بازیگر و مجری ترک، با برنامه «امشب با ابراهیم سلیم» شهرت دارد. این بازیگر در ماههای گذشته همین برنامه را برای شبکه فاکس ترکیه اجرا کرد. اما به همراه ادا اجه برنامه جدید متفاوتی ساخته شد که از همان فاکس منتشر شد.

ادا اجه بازیگر محبوب سریال سیب ممنوعه است سال گذشته به عنوان ژوری در مسابقه نقابدار تو هستی، حضور داشت. این برنامه مشابه ورژن خارجی ساخته شده بود. افراد مشهور با ماسک و پوششی متفاوت در صحنه حاضر و آهنگی را می‌خوانند. با اعلام سرنخ، هیئت ژوری (با حضور علیجان یوجه، ادا اجه، ملیس ساز دوعو دمیرکول) باید می‌زدند که شرکت‌کننده چه کسی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه + [زمان پخش دوبله فارسی از جم تی‌وی]

برنامه جدید ابراهیم سلیم و ادا اژه

زمان پخش برنامه کارگاه در خانه ام

در برنامه جدید ابراهیم سلیم و ادا اژه معروف اجه با سرنخهای ابراهیم سلیم از یک چهره مشهور دیدار می‌کند باید این خانه متعلق به کسی باشد. کارآگاه ادا که سعی می‌کند معمای بازی را کند، در هر قسمت به یک سلبریتی متفاوت می‌رود. در حالی که ادا اجه در خانه میزبان، پیش بینی می‌کند، فرصتی برای تماشای آن‌ها خواهد داشت.

روز پخش برنامه Kapımdaki Dedektif : هر شنبه

زمان پخش برنامه کارگاه در خانه ام : ساعت ۲۳:۴۵

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا