اخبار روز

Gak Empau; سدان اسپرت کامل چینی یا ترکیبی از مرسدس و لکسوس و هوندا! (+عکس)

عصر ایرانگاک امپاو را باید یکی از اسپرت ترین سدان های چینی دانست. خودرویی زیبا و خوش فرم که کپی چینی آن است هوندا سیویک SI شما آن را می دانید، اما قطعاً می توان به برخی تفاوت ها توجه کرد.

همکاری گاک و هوندا در چین سال هاست که ادامه دارد و از پروژه های مشترک این دو شرکت می توان به اینتگرا چینی اشاره کرد که در لینک زیر می توانید آن را مطالعه کنید:

با توجه به سدان هایی که تاکنون از صنعت خودروی چین دیده ایم، Empav باید زیبا، جذاب و شجاع توصیف شود. همچنین در زوایای بدنه نیز این سدان شباهت هایی با مرسدس بنز و لکسوس دارد اما در هر صورت نتیجه کار بی نقص و جالب به نظر می رسد.

در قسمت عقب، 4 خروجی اگزوز تعبیه شده است تا ماهیت این ورزش را برجسته کند. گاک قدرت دارد. ولی Empav مانند بسیاری دیگر از چینی ها، قلب 1.5 لیتری دارد. این موتور 4 سیلندر توربوشارژ 174 اسب بخار و 270 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که با توجه به حجم موتور موثر و فعال است.

این مجموعه با یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه مطابقت دارد.

گاک امپاو از حالت سکون در 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

وقتی پای خود را روی پدال گاز Empau می گذارید صدای غرش مطبوع موتور در داخل کابین به صدا در می آید که صدای طبیعی موتور نیست، بلکه سیستم صوتی هوشمندی است که حال و هوای اسپرت به صاحب خودرو می دهد!

ظرفیت مخزن Empav 47 لیتر است.

بعد، به مشخصات نگاه کنید گاک امپاو داشته باشید:

این خودرو از نظر ابعاد 4700 میلی متر طول، 1850 میلی متر عرض و 1432 میلی متر ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین دو محور 2736 میلی متر است.

رینگ های آلومینیومی 18 اینچی به صورت استاندارد ارائه می شوند. سیستم ترمز تمام چرخ ها سیستم ترمز دیسکی است. سیستم تعلیق عقب و جلو مستقل از یکدیگر هستند.

گاک این بر طراحی اسپورت و موفق Empav تاکید می کند و به ضریب درگ بسیار پایین CD0.26 اشاره می کند.

هنگام طراحی فضای کابین، به رویکرد اسپرت توجه شد. در اینجا نیز استفاده جالب از طراحی فیبر کربن و رنگ مکمل در خودروهای اسپرت به چشم می خورد.

شیفتر طراحی جوی استیک، فرمان کف تخت، نمایشگر 7 اینچی با اطلاعات مسافت پیموده شده و تنظیمات سرگرمی 10.25 اینچی در قاب یکپارچه، شارژر بی سیم و دکمه استارت بخشی دیگر از جذابیت کابین Gak Empaw است.

هنگام شروع و نمایش اطلاعات، گرافیک های جذابی نیز برای نمایشگرها در نظر گرفته شده است.

Gak Empau; سدان اسپرت کامل چینی یا ترکیبی از مرسدس و لکسوس و هوندا! (+عکس)

سیستم بهبود هوای کابین، سیستم تهویه اتوماتیک، تعویض دنده پشت فرمان، فرمان چرمی، گرمکن صندلی در ردیف اول، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، سانروف برقی، سوکت 12 ولت در ردیف اول، چند نورپردازی رنگی داخلی و … از دیگر ویژگی های Empav -Cabin می باشد:

از وسایل ایمنی Empav موارد ضروری: چراغ های جلو اتوماتیک، تنظیم آینه جانبی برقی با تاشو و گرمایش خودکار، سنسور باران، پایداری الکترونیکی، ABS، ترمز اضطراری EBB دی، دستیار صعود از تپه، نشانگر فشار باد لاستیک، سنسور پارک عقب، سنسور هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و هشدار خروج از خط، تشخیص هوشمند علائم راهنمایی و رانندگی و غیره.

قیمت این خودرو در امارات متحده عربی و قطر حدود 25000 دلار است.

گاک امپاو

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا