اخبار روز سینماگروه bts

BTS دوباره غوغا کرد! آهنگ جدید BTS در لیست بهترین ها

آهنگ جدید گروه معروف “بی تی اس” با حضور تمامی اعضای گروه در مدت زمان کوتاهی به موفقیت بزرگی دست یافت!

گروه معروف BTS جدیدترین آهنگ خود را با حضور تمامی اعضا حتی دو نفر از اعضای سرباز منتشر کرده است.

بی تی اس با آهنگ جدید خود وارد 20 آهنگ برتر جهان شد. به این آهنگ با نزدیک به 3 میلیون استریم به جایگاه 19 در Spotify رسید. این گروه پرطرفدار کره ای آهنگی را برای انیمیشن سه بعدی Bastions منتشر کرده است.

آهنگ The Planet همچنین در جدول Oricon Digital Songs در صدر جدول قرار گرفت.

این آهنگ تقریباً بلافاصله پس از انتشار در صدر جدول های iTunes در سراسر جهان قرار گرفت و در حداقل 68 کشور در صدر جدول قرار گرفت.

این آهنگ یک سورپرایز بزرگ برای طرفداران این گروه محبوب است.

اعضای BTS مدتی است که آهنگی با حضور هر هفت عضو منتشر نکرده اند. اعضای این گروه به جای فعالیت های گروهی بر فعالیت های فردی خود تمرکز کرده اند.

در 14 آوریل 2023، Thymos Media اعلام کرد که این گروه آهنگی را برای انیمیشن ابرقهرمانی Bastions خواهند خواند. در این آهنگ هر هفت عضو حضور خواهند داشت.

دلیل حضور تمامی اعضا در این آهنگ این است که ضبط این آهنگ جدید قبل از اعزام جین به سربازی آغاز شده است. پی ام آپ، شرکت سازنده این انیمیشن نیز دلیل موافقت اعضای BTS برای همکاری در این پروژه را پیام این انیمیشن اعلام کرد.

علاوه بر BTS، “Bastions” شامل آهنگ هایی از هنرمندان مشهور کی پاپ مانند Brave Girls، LE SSERAFIM، Heize، AleXa خواهد بود.

«سنگرها» داستان مبارزه ابرقهرمانان با آلودگی محیط زیست را روایت می کند و در 14 می از شبکه SBS در کره جنوبی پخش می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا