اخبار روز سینما

American Horror Story تایید شد

سریال Fate: The Winx Saga پس از دو فصل کنسل: «برایان یانگ» سازنده، تهیه و تولید اصلی سریال سریال سریال سریال اجرایی سریال اجرایی سرنوشت: حماسه وینکس (سرنوشت: حماسه Winx).

برایان یانگ در توضیحات پستـش نوشته است: «سلام به همه! خبر خوبی براتون، نتفلیکس تصمیم گرفته است که بعد از دو فصل سریال حماسه رو کنسل کنه و فصل سوم رو ادامه دهد. این خیلی سخته چون میدونم که چی از شما عاشق این سریال هستن. این که شما این سریال رو دوست داشتید رو میشه پر در نظر گرفت که آدم بخاطرش می شکنه، اما در هر صورت چیز امید بخشیـه.

برنامه ای که یانگ در صحبت هایـش گفته است، که این سریال طرفداران زیادی دارد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار گرفت. دو هفتۀ این سریال در لیست «تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ تاپ لیست

یانگ در ادامۀ صحبت گفت: «من به شدت به کسانی که در این سریال همکاری می‌کنند، خوشحالم می‌کنم که این داستانی است که روایت روایی روایت می‌کند. عوامل و بازیگران سریال زحمت زیادی رو برای خلق دنیا و شخصیت های این سریال کشیدن. من از همه اونا متشکرم و همچنین از شما که این سریال را تماشا کردید.»

این سریال پنج پری تازه به بلوغ رسیده در ای جادویی به نام «آلفیا» را روایت کند که باید در آنجا به یاد داشته باشد که قدرت های خود را کنترل کنند.

برایان یانگ در صحبت هایش نوشته است: «چهار سال فوق العاده ای، امیدوارم باز هم آینده آینده همدیگه رو انجام بدیم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا