اخبار روز سینما

Across the Spider-Verse منتشر شد

فیلم لبخند (لبخند 2022) که اولین «پارکر فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین این فیلم روز جمعه اکران خودش را با فروش ۸٫۲ میلیون دلاری آغاز کرد. این فیلم هزین ساختی ۱۷ میلیون دلاری داشته است.

این فیلم «پارامونت پیکچرز» داستان دکتر رز کوتر روایت می کند که دیدن یک حادثه غیرعادی و در ارتباط با یک بیمار اتفاقات ترسناکی را می کند که نمی تواند آن را برای آن توضیح دهد. رز برای از ترسناک آمده و زنده باید با گذشت از دردسر خود را به رو بشود.

بر طبق گزارش «پست‌ترک» نزدیک به ۷۰ بینندگان این فیلم در رده‌های بین ۱۸ تا ۳۴ سال بوده است. این از قومیت های افرادی که بوده اند تشکیل می شوند از درصد پوست، ۳۲ درصد آمریکا،، ۱۶ پوست و ۱۲ درصد آسیایی آسیایی و.

در جای دیگری از جدول باکس آفیس این هفته فیلم نگران نباش عزیزم (نگران نباش عزیزم 2022) ساخت اولیویا وایلد افت مخاطب شدیدی داشت. این فیلم «نیو لاین» در 4121 سینما اکران و در روز جمعه 4 میلیون دلار فروش آخرین فیلم را به 7 و 3 میلیون میلیون دلار رساند. داخلی این فیلم در ۱۰ روز اول اکرانش به ۳۲٫۸ میلیون دلار رسید.

و اما فیلم محصول «ترایستار پیکچرز» یعنی شاه زن (The Woman King 2022) که در 354 اکران شد و در این آخرین هفته یک میلیون دلار فروش داشت با توجه به فروش هفته قبلش گفت که این در حال حاضر یک کاهش فروش 3636 درصدی را تجربه کرده است. این فیلم سومین هفتۀ اکرانش جمعاً ۴۷ میلیون دلار است و در سومین جدول قرار می گیرد.

و فیلم «یونیورسال پیکچرز» فیلم (برادران 2022). این فیلم فیلمی است که در هالیوود با موضوع گرایی ساخته می شود و پشتش یک شرکت بزرگ فیلمسازی قرار دارد. این فیلم در جمعه ۱٫۸ میلیون دلار داشت که فروش کلی این فیلم از اکران در ۳۳۵۰ سینما را ۴۴٫۸ میلیون دلار دریافت کرد. این فیلم هزین ساخت ۲۲ میلیون دلاری داشته است.

این فیلم بعد از اولین نمایش جهانی خودش رو. ۹۵ درصد نقدهایی که از این فیلم بر روی سایت راتن توموز قرار گرفته اند مثبت باوده.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا