اخبار روز

99 درصد مردم ایران بیمه فراگیر هستند!/جزئیات

وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: 99 درصد مردم ایران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمانی و سایر بیمه ها هستند.

به گزارش ایرنا، سید سلطان مرتضوی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور طرح توسعه بیمارستان ها را ارائه کرده است. بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی در دستور کار قرار گرفته است. به همین منظور طرح توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت بیش از پنج هزار مترمربع اجرا می شود و شامل پروژه های تخصصی و فوق تخصصی از جمله ایجاد جراحی قلب، آنژیو قلب و اورژانس می شود و امیدواریم این طرح بتواند در اسرع وقت با قدرت و قوت اجرا شود.

مرتضوی افزود: 53 درصد از جمعیت هدف کشور تحت پوشش مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی هستند و 28 درصد خدمات به صورت مستقیم در سه سطح 1، 2 و 3 به صورت مستقیم در مراکز خصوصی و مابقی در حوزه درمانی ارائه می شود. مراکز مرتبط با علوم پزشکی همین فرم با کسر بسیار کم ارائه می شود.

وی تاکید کرد: هر فردی که به بخش خصوصی مراجعه می کند صورتحساب خود را به سازمان تامین اجتماعی تحویل می دهد و هزینه های خود را در اسرع وقت از این سازمان دریافت می کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت برای فراگیر شدن بیمه سلامت، بیمه سلامت را نیز به سایر بیمه ها اضافه کرده است.

وی افزود: کسانی که پوشش بیمه سلامت ندارند، کسانی هستند که نمی خواهند پوشش بیمه ای داشته باشند. ما معتقدیم بیش از 99 درصد جمعیت ایران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمانی و سایر بیمه ها هستند.

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی همچنین در جلسه شورای هماهنگی روسای مجموعه ها به ریاست این وزارتخانه در استان گیلان حضور یافت.

در این جلسه موضوعات و موضوعات اصلی مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا