عمومی

9 برنامه رایگان طراحی خانه سه بعدی

برنامه های طراحی خانه در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده اند. این ابزارها ایجاد پلان طبقات، طراحی فضای داخلی و برنامه ریزی پروژه های منظره را برای مردم آسان می کند. نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. و برای استفاده از آنها حتی نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید.

برنامه طراحی خانه چیست؟

نرم افزار طراحی خانه برنامه ای است که به شما امکان می دهد پروژه های طراحی داخلی ایجاد کنید و رویاهای خود را زنده کنید. برای معماران و افرادی که تحصیلات معماری ندارند و می خواهند منازل خود را بازسازی کنند قابل استفاده است. نرم افزار رایگان طراحی خانه سه بعدی برنامه ها دارای ویژگی های متنوعی مانند ترسیم طرح ها، ایجاد مدل ها و تولید گزارش هستند.

این ابزارها برای جان بخشیدن به هر پروژه طراحی با استفاده از حالت های مختلف دو بعدی و سه بعدی و پلان های طبقه ایده آل هستند. قبل از شروع هر کار واقعی، می توانید به راحتی در مدل مجازی تغییراتی مانند تعویض مبلمان، امتحان مواد مختلف و تغییر رنگ در صورت نیاز ایجاد کنید.

چرا باید از نرم افزار طراحی خانه استفاده کرد؟

شما می توانید استفاده کنید نرم افزار طراحی خانه سه بعدی به دلایل مختلف برخی از افراد از آن برای ایجاد نقشه های طبقه برای ساخت خانه رویایی خود استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از آن برای ایجاد ایده هایی برای بازسازی خانه یا پروژه های بازسازی دکوراسیون استفاده می کنند. این یک راه آسان برای ایجاد یک تصویر مجازی برای هر پروژه خانگی است تا دید شما را منعکس کند.

شما می توانید یک پلان طبقه ایجاد کنید، و یک پالت رنگ، تکمیل، مواد، و قرار دادن مبلمان را انتخاب کنید. پس از اتمام فضای داخلی، می توانید از آن برای پروژه های محوطه سازی نیز استفاده کنید.

با یک به‌روزرسانی مجازی، می‌توانید تمام حدس‌ها را حذف کنید و در عین حال یک برنامه واضح برای پروژه خود ایجاد کنید. ایجاد تغییرات قبل از شروع کار راهی مناسب برای اطمینان از اینکه از بودجه خود تجاوز نمی کنید زیرا دقیقاً می دانید چه مقدار مواد لازم دارید. همچنین می‌توانید مواد مختلف را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که با سبک شما مطابقت دارند تا برای چیزی که در نهایت به نتیجه نمی‌رسد پول اضافی پرداخت نکنید.

نقشه کش

Floorplanner راه حلی برای هر کسی است که می خواهد خانه خود را بدون دانلود نرم افزار طراحی کند. شما به راحتی می توانید پلان های طبقه انعطاف پذیر ایجاد کنید، مبلمان و پنجره ها را اضافه کنید، و طراحی زمان واقعی را به صورت دو بعدی یا سه بعدی مشاهده کنید. در عرض چند دقیقه می توانید نقشه های دو بعدی دقیق بکشید و آنها را با بیش از 150000 مورد برای انتخاب تزئین کنید.

چهار سطح پروژه مختلف وجود دارد که کاربران می توانند با اعتبارات اضافی آن را ارتقا دهند. هر سطح جدید صادرات و عملکردهای بهتری را باز می کند، از جمله همه توانایی ها در سطوح پایین تر. اعتبار را می توان با یا بدون اشتراک خریداری کرد.

مزایا و معایب این برنامه که جامع ترین برنامه در بین 9 برنامه برتر است نرم افزار طراحی خانه سه بعدی رایگان، به شرح زیر است:

Planner 5D

Planner 5D یک پلت فرم طراحی نوآورانه است که به شما امکان می دهد خانه رویایی خود را در چند دقیقه بسازید. شما می توانید به سرعت پلان های طبقه و طراحی های داخلی با ظاهری حرفه ای ایجاد کنید و با استفاده از تجسم با وضوح بالا (HD) در حالت های 2D و 3D پیش نمایش محصول نهایی را مشاهده کنید.

هوم استایلر

Homestyler یک برنامه ریز طبقه سه بعدی آنلاین و ابزار طراحی داخلی مبتنی بر ابر است که منحصراً برای نیازهای طراحی خانه ساخته شده است.

SketchUp

SketchUp یک ابزار مدل سازی سه بعدی برای حرفه ای ها با دو نسخه متفاوت پولی است. شما می توانید روی پروژه های کوچک و بزرگ کار کنید، از طراحی اتاق های ساده گرفته تا خانه های خصوصی و مشاغل پیچیده تجاری.
این برنامه با مدل ها و قالب های دو بعدی یا سه بعدی مطابق با نیاز کاربران کار می کند. علاوه بر این، شما تمام طرح های خانه سه بعدی را به صورت PDF، تصاویر و فایل های CAD صادر می کنید. ارتقاء به نسخه پولی دسترسی به ویژگی‌های بیشتری از جمله همکاری تیمی و استفاده از ویژگی‌های واقعیت مجازی مانند Microsoft HoloLens، HTC Vive یا بررسی‌های Oculus را فراهم می‌کند.

Sweet Home 3D

Sweet Home 3D یک برنامه رایگان طراحی داخلی است که به کاربران امکان می دهد پلان های دو بعدی و سه بعدی را از ابتدا یا با استفاده از چیدمان های موجود ایجاد کنند. می توانید به راحتی درها، پنجره ها و مبلمان را از کاتالوگ بکشید و رها کنید و رنگ، بافت، اندازه و جهت مبلمان و اتاق ها را به روز کنید.

روم استایلر

Roomstyler یک برنامه ریز سه بعدی با کاربری آسان و یک ابزار طراحی بسیار آسان برای افراد غیر حرفه ای است. با استفاده از یک کتابخانه گسترده از الگوهای داخلی، می‌توانید به راحتی یک پلان دوبعدی طراحی کنید و سپس از فهرستی از گزینه‌های مبلمان موجود از برندهای معروف برای دکوراسیون انتخاب کنید.

9 برنامه رایگان طراحی خانه سه بعدی

Cedreo

Cedreo یک پلت فرم آنلاین طراحی خانه سه بعدی برای معماران، بازسازی‌کنندگان و متخصصان است. تنها در دو ساعت می‌توانید طرح‌هایی از جمله پلان‌های دوبعدی و سه‌بعدی و نمای داخلی و خارجی سه‌بعدی واقعی ایجاد کنید.

رومئون

Roomeon یک نرم افزار طراحی داخلی سه بعدی است که طراحی اتاق ها را آسان و سرگرم کننده می کند. شما می توانید به راحتی دیوارها و کف ها را به روز کنید، ترکیب آنها را تغییر دهید و به راحتی با کشیدن و رها کردن آنها در محل، موارد جدیدی را از کاتالوگ طراحی اضافه کنید. برای استفاده شخصی رایگان است و می توانید بدون ثبت نام آن را امتحان کنید.

SmartDraw

SmartDraw نرم افزار نمودارسازی با ویژگی های مختلف از جمله فلوچارت و ابزار طراحی خانه است. مناسب برای آماتورها، علاقه مندان به دکوراسیون و حرفه ای ها. برای دستیابی به ظاهری که می‌خواهید، قالب‌های سفارشی‌سازی را با اشیاء مختلف مانند کابینت، وسایل، پیشخوان و دکور ارائه می‌دهد.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری مهر نظری در مورد محتوای آن ندارد.


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا