عمومی

87 درصد بسیار یا تا حدودی نگران رکود در ایالات متحده هستند: نظرسنجی

بر اساس یک نظرسنجی جدید، نزدیک به 9 از هر 10 آمریکایی، نگران رکود اقتصادی هستند، زیرا مقامات می گویند که این احتمال از روی میز وجود ندارد.

بر اساس گزارش The Hill، نظرسنجی انجام شده توسط Morning Consult برای مرکز سیاست دو حزبی که در روز جمعه منتشر شد، نشان داد که 87 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که بسیار یا تا حدودی نگران رکود هستند، در حالی که 10 درصد دیگر گفته اند که خیلی نگران نیستند یا نگران نیستند. همه نگران

3 درصد دیگر نیز گفته اند که نمی دانند یا نظری ندارند.

این یافته‌ها در حالی به دست می‌آیند که نرخ تورم سالانه بین اکتبر و نوامبر از 7.7 درصد به 7.1 درصد کاهش یافته است و کمیته بازار آزاد فدرال در اوایل این هفته افزایش کمتری در نرخ بهره ارائه کرده است. اما مقامات فدرال در اوایل این ماه هشدار دادند که یک رکود احتمالی هنوز در راه است.

«همیشه خطر رکود وجود دارد. اقتصاد همچنان مستعد شوک است. جانت یلن وزیر خزانه داری در برنامه 60 دقیقه شبکه سی بی اس گفت، اما ببینید، ما یک سیستم بانکی بسیار سالم داریم.

خطر رکود اقتصادی وجود دارد. اما مطمئناً به نظر من چیزی نیست که برای کاهش تورم ضروری باشد.»

نظرسنجی Morning Consult برای مرکز سیاست دو حزبی از 8 تا 10 دسامبر با نظرسنجی کامل شامل 2006 رای دهنده ثبت نام شده انجام شد. حاشیه خطا مثبت یا منفی 2 درصد است.

MNA/PR


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا