اخبار روز

خودروهای جدید سایپا وارد بازار شدند!/جزئیات

خودروهای جدید سایپا وارد بازار شدند.

به گزارش پی ام آپ، وی ادامه داد: امیدواریم 40 هزار خودرو از سامانه متمرکز پذیرش کنیم. در مهرماه خودرو جدید را در سامانه خواهیم داشت که قیمت آن از قبل اعلام شده است. امیدواریم بتوانیم حداقل 30 تا 35 هزار متقاضی جذب کنیم. همچنین در آبان از خودروی جدید سهند در سامانه یاد خواهیم کرد. خودرویی که با برند پارس خودرو به فروش می رسد.

تیموری در پاسخ به این سوال که این خودروهای جدید جایگزین کدام یک از محصولات سایپا هستند؟ وی گفت: در گروه ساپیا تنوع کمی داشتیم به ویژه اینکه خردادماه سال گذشته سازمان استاندارد دستور توقف تولید تیبا 1، تیبا 2 و ساینا را صادر کرد و این باعث کاهش تنوع شده بود. به همین دلیل است که ما بر توسعه محصول تمرکز می کنیم. حجم خوبی از محصولات در مسافربری و تجاری وجود دارد. امسال 8 محصول جدید عرضه خواهیم کرد. این تنوع محصولات به مشتریان حق انتخاب می دهد. در واقع خودروهای جدید جایگزین هیچ محصولی نمی شوند و تنها بخشی از بازار را به خود اختصاص می دهند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا