عمومی

8 بازی برتر اندروید

بازی در موبایل با سرعتی بسیار بیشتر از هر فناوری قبلی پیشرفت کرده است. به نظر می رسد که بازی های اندروید هر سال به ارتفاعات جدیدی دست می یابند. ما شاهد انتشار بازی‌های پریمیوم بیشتری هستیم که عملکرد تلفن‌ها را به چالش می‌کشد و حتی بازی‌های رایگان نیز بهتر و بهتر می‌شوند. صادقانه بگویم، موبایل عناوین قابل توجهی دارد. کنسول و رایانه شخصی هنوز هم پادشاهان بازی هستند. با این حال، بسیاری از بازی های کنسول و رایانه شخصی نیز روی موبایل هستند. برابری هنوز وجود ندارد، اما همانطور که ما صحبت می کنیم اتفاق می افتد. بازی های موبایل تنها پلتفرم زیرزمینی معمولی ده سال پیش نیست.

بدون تأخیر بیشتر، در اینجا بهترین بازی های اندروید موجود در حال حاضر وجود دارد. اینها بهترین از بهترین ها هستند، بنابراین لیست اغلب تغییر نمی کند مگر اینکه چیزی عالی پیش بیاید.

ScourgeBringer

ScourgeBringer که در ابتدا در سال 2020 روی استیم و کنسول‌ها در دسترس قرار گرفت، یک پلتفرمر اکشن سرکش است. این بازی تا حدودی شبیه به سلول‌های مرده است و کمی Celeste در آن به خوبی ترکیب شده است. هنر پیکسل عالی است، کنترل‌ها قوی هستند و حداقل 15 ساعت محتوا برای کاوش وجود دارد. برای 7 دلار خیلی ضعیف نیست. اگر طرفدار Metroidvanias هستند، هیچ کس نباید ScourgeBringer را از دست بدهد، به خصوص آنهایی که در عمل بسیار خوب به نظر می رسند.

Among Us

Among Us در سال 2020 به عنوان یک سرگرمی کامل، پارانوئید و قرنطینه بر دنیای بازی مسلط شد، حتی اگر از نظر فنی در سال 2018 راه اندازی شد. همانطور که شما و دوستان فضانوردتان با هم کار می کنید تا سفینه فضایی خود را تعمیر کنید، خرابکاران مخفی کار می کنند تا همه شما را بی سر و صدا بکشند. چه از دستکاری اجتماعی خوب قدیمی برای پاک کردن حقیقت استفاده کنید، چه برای ادامه این حیله، به هیچ چیز و هیچ کس اعتماد نکنید.

Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile در سال 2022 وارد بازار شد و در حال اجرا بود. این یک بازی تیراندازی بتل رویال در همان سبک بازی Fortnite و PUBG New State است. با این حال، این یکی با کنترل‌های عالی، چند حالت مختلف بازی و توانایی‌های جالب‌تر، نسبتاً صیقلی ظاهر شد. حالت بیس بتل رویال دارای 60 بازیکن در 20 تیم است. یک نوع رتبه بندی شده نیز به همراه حالت Deathmatch تیمی وجود دارد. در حین بازی قفل افسانه های جدید را باز می کنید و هر افسانه مجموعه ای از توانایی های خاص خود را دارد. این جدید است، بنابراین کمی سبک است، اما در ماه اول بیش از ده میلیون بار دانلود شده است، و صادقانه است که از بسیاری از پیشنهادات دیگر در این ژانر سرگرم کننده تر است.

Arena of Valor

در رایانه های شخصی، بازار MOBA کاملاً تحت سلطه Dota 2 و League of Legends است. با این حال، در تلفن همراه، زمین بازی کمی یکنواخت تر است. Arena of Valor، متعلق به شرکت بزرگ چینی Tencent، یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید از این ژانر استراتژی واقعاً عجیب و غریب در حال حرکت لذت ببرید.

Slime Labs 2

Neutronized یک توسعه دهنده تلفن همراه است که مدتی است بازی های اندرویدی با کیفیتی از جمله Lost Yetti و Little Fin را راه اندازی کرده است. با این حال، نسخه مورد علاقه ما از استودیو، Slime Labs، یک پلتفرمر شایان ستایش مبتنی بر فیزیک بود. از آنجایی که ما اولین مورد را دوست داشتیم، اکنون که دنباله آن در دسترس است، این پلتفرم پازل ما در اندروید است.

شما می توانید به صورت رایگان بازی کنید زیرا بازی از تبلیغات پشتیبانی می کند، و اگر یک تجربه برتر را ترجیح می دهید، می توانید آن تبلیغات را با 2 دلار حذف کنید.

Genshin Impact

Genshin Impact یک بازی اکشن RPG با مکانیک gacha است. این بازی همچنین انتخاب ما برای بهترین بازی سال 2020 بود. پس از انتشار، به دلیل جلوه های بصری چشمگیر و گیم پلی عالی خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. به نظر می رسد و کمی شبیه به Zelda: Breath of the Wild است، اما به نظر می رسد که هیچ کس واقعاً به آن اهمیت نمی دهد. بازی دارای سیستم پارتی است و شما شخصیت های جدید را از طریق سیستم گاچا شبیه به سایر گاچاها احضار می کنید. با این حال، عناصر بصری، مکانیک‌های گیم‌پلی و دنیای کاملاً باز (کامل با یک گلایدر) باعث می‌شود بازی نسبت به بسیاری از سبک‌های دیگر محدودتر باشد.

مگر اینکه توسعه دهنده این یکی را خراب کند، باید برای مدت طولانی عالی بماند. می‌توانید با همان داده‌های ذخیره‌شده روی رایانه شخصی یا پلی‌استیشن نیز بازی کنید، حتی اگر در ابتدا راه‌اندازی آن آزاردهنده باشد.

Castlevania: Symphony of the Night

یکی از نمادین‌ترین بازی‌های سری Castlevania در گوشی‌های اندرویدی خانه پیدا کرده است. کنترل آلوکارد خون‌آشام را در دست بگیرید و انبوهی از اهریمنان را که قلعه را تسخیر کرده‌اند، بکشید و برای احیای دراکولا برنامه‌ریزی کنید. Symphony of the Night دارای یک سلاح RPG گسترده و سیستم موجودی است که مملو از وسایل، آیتم ها و جادوهای منحصر به فرد است. Castlevania: Symphony of the Night با قلعه‌ای فوق‌العاده برای کاوش، توانایی‌های منحصربه‌فرد برای به دست آوردن، و فهرست دایره‌المعارفی از کیسه‌های بوکس هیولایی برای ضرب و شتم، یک کلاسیک کونامی است که ارزش ربودن آن را دارد.

Call of Duty: Mobile

بهترین خلاصه بازی اندروید بدون یکی از شوترهای رایگان بازی محبوب در لیست چه خواهد بود؟ از آنجایی که Fortnite دیگر در فروشگاه Play در دسترس نیست، Call of Duty انتخاب واضحی برای جمع بندی امروز است. مطمئناً، PUBG همچنان در حال حرکت است، اما نمی توان انکار کرد Call of Duty: Mobile بچه باحال این گروه است. این جدیدتر است و خب، Call of Duty عجیب است. نقشه‌های کلاسیک برای کسانی که حس نوستالژیک دارند، همراه با حالت بتل رویال که بازتابی از گیم‌پلی موجود در سایر بازی‌های بتل رویال است، گنجانده شده است.

درآمدزایی حریصانه است اما در درجه اول جنبه زیبایی دارد، اگرچه تقلب یک مسئله است. اما کدام بازی موبایل رقابتی با این مشکل دست و پنجه نرم نمی کند؟ کم و بیش، Call of Duty: Mobile کار خوبی را انجام می دهد و ویژگی های اولیه شوتر محبوب را از کنسول ها به موبایل می آورد، اگرچه تمام مسائل آشنا که اکثر بازی های موبایل F2P را آزار می دهد وجود دارد.

 

https://ion.ir/news/7203/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87-100-%D9%88-99-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا