اخبار روز سینما

7 نکته کلیدی برای داشتن رابطه پایدار / با این سوالات رابطه خود را زیباتر کنید!

7 سوال مهم تقویت کننده رابطه که هر زنی باید از شریک زندگی خود بپرسد!

شناخت ناکافی طرف مقابل یکی از اشتباهات نابخشودنی در روابط است. برای ملاقات با فردی که قرار است با او زیر یک سقف زندگی کنید، باید بدانید چه سوالاتی و چه زمانی از شریک زندگی خود بپرسید.

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانیم در یک رابطه مرتکب شویم این است که به اندازه کافی و در زمان مناسب از یکدیگر سوال درست نپرسیم. با پرسیدن سؤالات درست، می توانید بفهمید که شریک زندگی تان از شما چه می خواهد و چقدر با شما وقت می گذراند. بنابراین اگر احساس می‌کنید نمی‌دانید همسرتان از شما چه می‌خواهد، شاید وقت آن رسیده که با این سؤالات شروع کنید:

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

لیست سوالات مهم برای زوجین

1. الان چطور می توانم به تو کنم؟

اگر می بینید که وقت آزاد دارید، چرا آن دقایق را به عنوان یک حرکت عاشقانه به شریک زندگی خود اهدا نکنید؟ بسیاری از ما چیزهای زیادی در دست داریم که یک جفت دست اضافی می تواند دنیایی از تفاوت را در انجام کارها ایجاد کند. همچنین، انجام کارها با هم می تواند پیوند بین شما و شریک زندگی تان را تقویت کند.

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

2. چطور دوست داشتنم را به تو نشان دهم؟

اکثر مردم در گفتن این دو کلمه کوچک خوب هستند، اما همانطور که می دانید، کارهایی که انجام می دهید بلندتر از این کلمات عاشقانه صحبت می کنند. شاید محبوبتان از شما یک بوسه یا کمک در باغبانی بخواهد. درخواست شما هر چه باشد، پیشنهاد شما باعث می شود که شریک زندگی تان احساس کند که دوستش دارید.

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

3. چه چیز کوچکی در من باعث ناراحتی تو می شود و می توانم تغییرش دهم؟

بله، این می تواند یک گفتگوی جدی و چالش برانگیز را ایجاد کند، اما با تاکید بر کلمه “کوچک” می توانید بار آن را تا حد زیادی سبک کنید. گاهی اوقات ما به طور ناخودآگاه کارهایی انجام می دهیم که باعث ناراحتی شریک زندگی مان می شود، اما نه آنقدر ناراحت که معمولاً در مورد آن به ما بگوید. با پرسیدن این سوال می توانید از تبدیل شدن یک آزار کوچک به یک مشکل بزرگ جلوگیری کنید.

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

4. جای خاصی وجود داره که دلت بخواهد به آن جا بروی؟

ممکن است در موقعیتی نباشید که بتوانید سفرهای پرهزینه انجام دهید. اما خیلی خوب است که به کسی که دوستش دارید پیشنهاد دهید که با شما به جایی برود که او می خواهد برود. حتی جایی نسبتا نزدیک. اگر حوصله و بودجه داشته باشید، می توانید تعطیلات بزرگتری را نیز برنامه ریزی کنید. این یک راه عالی برای رویدادی است که هر دوی شما را خوشحال کند.

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

5. چه چیزی باعث خوشحالی تو در زندگی مشترک می شود؟

این سوال باعث می شود که معشوقتان به تمام چیزهایی که در مورد شما لذت می برد فکر کند. حتی صحبت کردن در مورد شادی‌ها به رابطه عمیق‌تر می‌افزاید و باعث می‌شود که شما دو نفر احساس نزدیک‌تری کنید.

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

6. کاری هست که با انجام دادنش فکر کنی تو را بیشتر دوست دارم؟

این سوال ظریف ممکن است باعث شود که شریک زندگی شما حداقل برای لحظه ای نتواند صحبت کند، اما حتی اگر رابطه خوبی داشته باشید، مطمئناً فردی که با او رابطه دارید می تواند به چیزی فکر کند که عشق شما را قوی تر کند.

7 سوالی که به تقویت رابطه شما با همسرتان کمک می کند

7. دوست داری با هم چه کار جدیدی را امتحان کنیم؟

این سوال می تواند جرقه ایده هایی را ایجاد کند که هر دوی شما را هیجان زده کند. می توانید ایده های مختلف را با هم بررسی کنید تا زمانی که به یک ایده قانع کننده برسید. به یاد داشته باشید که انجام کارهای جدید با همسرتان باعث می شود احساس نزدیکی بیشتری به یکدیگر پیدا کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا