اخبار روز

7 کشته و 59 مجروح در طوفان و سیل در دو روز گذشته

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اورژانس کشور، 27 نفر در استان تهران بر اثر وزش باد شدید مصدوم شدند، 18 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و 9 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 3 نفر مجروح شدند. در سیل در استان اصفهان. جان خود را از دست دادند و 9 نفر مجروح شدند، همچنین 2 نفر بر اثر ریزش سنگ در محور کندوان استان مازندران مجروح شدند.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد بر اثر طوفان و سیل طی دو روز گذشته 59 نفر مصدوم و 7 نفر جان خود را از دست دادند.

بر این اساس تعداد مصدومان طوفان و سیل در دو روز گذشته در تهران 27 نفر، اهر 2 نفر، اصفهان 15 نفر، مازندران 5 نفر و استان البرز 10 نفر اعلام شده است. آنها مردند. دیروز در کشور

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اورژانس کشور در استان تهران، 27 نفر بر اثر وزش باد شدید مصدوم شدند، 18 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و 9 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و در استان اصفهان 3 نفر بر اثر سیل و 9 نفر جان باختند. مجروح، همچنین ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ در محور کندوان استان مازندران مجروح شدند.

لازم به ذکر است سازمان مدیریت بحران کشور تا یکشنبه هفته آینده برای 21 استان کشور هشدار نارنجی اعلام کرده و به هموطنان توصیه کرده از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا