اخبار روز سینما

6 هک ساده که شما را به یک “ملکه زیبایی” تبدیل می کند!

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

رازهای زیبایی سالهاست که وجود دارد و بسیاری از آنها برای حفظ زیبایی خود استفاده می کنند. در سراسر جهان، زنان از فرهنگ های مختلف عشق خود را به معجون های اغوا کننده، طبیعی و جذاب به اشتراک گذاشته اند. در اینجا برخی از نکات زیبایی وجود دارد که امروزه نیز مورد احترام هستند، از مراقبت از پوست و مو گرفته تا سلامت عمومی.

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

1. اتاق بخار

حمام ترکی نوعی حمام بخار یا حمام عمومی است. هدف اصلی این حمام پاکسازی و آرامش بدن است و می توانید تا زمانی که بخواهید در آن بمانید. قبل از هر چیز، مهم است که برای احساس راحتی آماده شوید و با گرما سازگار شوید. سپس از یک اسکراب کامل بدن استفاده می کند و در یک اتاق گرم خیس می شود. پس از اتمام کار، یک قسمت جداگانه فقط برای شستشو وجود دارد و می توانید درخواست ماساژ دهید.

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

2. ماست برای آفتاب سوختگی

ماست فواید زیادی برای درمان آفتاب سوختگی دارد. ماست دارای پروبیوتیک ها و اسید لاکتیک است که برای خلاص شدن از شر پوست آسیب دیده عالی است. مهم نیست در کجای دنیا زندگی می کنید، می توانید از هر نوع ماست، از ساده گرفته تا یونانی استفاده کنید و آسیب های پوستی را درمان کنید.

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

3. شکر برای از بین بردن موهای بدن

Sugaring، در حالی که ممکن است در حال حاضر محبوب باشد، در واقع به عنوان یک هک زیبایی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. موم بر پایه قند کم دردترین، ایمن ترین و موثرترین راه برای از بین بردن موهای زائد است.

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

4. شیر شتر برای سفت و مرطوب شدن پوست

شیر شتر حاوی ۲ ماده مغذی ضروری برای پوست جوان است: ویتامین C و الاستین. ویتامین C به تحریک تولید کلاژن کمک می کند، در حالی که الاستین خاصیت ارتجاعی پوست را کنترل می کند. این ترکیب به ایجاد چهره ای شفاف کمک می کند و می تواند انواع پوست را مرطوب کند. یکی دیگر از واقعیت های مهم در مورد شیر شتر این است که تمام بدن می تواند از آن بهره مند شود، نه فقط صورت.

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

5. انجیر برای کل بدن مفید است.

طبیعت همیشه می تواند کلید زیبایی و مزایای تضمین شده برای سلامتی باشد. خوردن انجیر می تواند به جوانسازی پوست، جلوگیری از چین و چروک، صاف کردن رنگ پوست و درمان آکنه و زگیل کمک کند. تحقیقات نشان می دهد که حتی بهتر است انجیر خشک را به جای انجیر تازه مصرف کنید.

انجیر برای مو نیز فوایدی دارد، مانند تقویت و تقویت مو. یکی دیگر از فواید آن تقویت سلامت عمومی مانند کاهش کلسترول و تقویت استخوان ها است. می توانید با تهیه اسموتی با آن یا با تهیه سالاد انجیر آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

6. برخی از زنان لبخند خود را محدود می کنند تا حرکت عضلات صورت را به حداقل برسانند.

در حالی که برخی ممکن است بگویند لبخند زدن شما را جوان‌تر نشان می‌دهد، تحقیقات نشان می‌دهد که در واقع برعکس این موضوع صادق است. یک لبخند شما را یک سال پیرتر نشان می دهد. غافلگیری و شوک می تواند شما را 2 سال جوانتر از آنچه هستید نشان دهد. برخی از زنان کمتر لبخند می زنند تا از ایجاد خطوط و چین و چروک جلوگیری کنند.

6 ترفند عالی برای گرفتن عنوان

به عنوان مثال، تس کریستین یک زن 50 ساله است که در 40 سال گذشته برای حفظ ظاهر جوان خود لبخند نزده است. من هیچ چین و چروکی ندارم زیرا خودم را برای کنترل عضلات صورتم آموزش داده ام.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا