اخبار روز سینما

معرفی 6 استایل خنک برای تابستان 1402 + عکس

کی از موارد مهم پوشاننده در استایل روزمره مانتو است. انتخاب مانتو تاثیر زیادی در استایل نهایی شما دارد، بنابراین باید با دقت و ظرافت انتخاب شود. رنگ و اندازه مانتو به همراه جنس مانتو و استایل آن باید با فصل و سایر اقلام لباس همخوانی داشته باشد تا ظاهری تمیز و شیک داشته باشد.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

انتخاب مانتو در فصل تابستان به دلیل گرما کمی سخت می شود. در این مطلب 6 مدل مانتو را برای شما آورده ایم که در هنگام پوشیدن آن ها بهترین و شیک ترین استایل تابستانی را به شما می دهد و همچنین گرما را از شما دور می کند.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

6 مدل مانتو که باید تابستان امسال بپوشید

اگر به این فکر می کنید که چه لباس هایی را برای استایل تابستانی خود انتخاب کنید که هم راحت و هم خنک باشند، نگران نباشید. در این مقاله 6 مدل مانتو را برای شما آورده ایم که باید در تابستان امسال بپوشید و از آن لذت ببرید.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

مانتو و پیراهن بلند، خنک ترین انتخاب تابستانی

یکی از بهترین گزینه ها برای مانتو تابستانی است که هوا را به راحتی جریان می دهد و خنک ترین ظاهر تابستانی را به شما می دهد.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

شومیز جلو بسته

مانتوهای جلو بسته تابستانی امسال بسیار مد شده است. ترکیبی از پارچه های نخی، یا لینن با پارچه های سوزندوزی یا کنفی و مکرومه ظاهر تابستانی شیک منحصر به فردی را به شما می دهد.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

مانتو کتی و شلوار نیم بگ

در سال های اخیر، کت یکی از اصلی ترین مدهای تابستانی و زمستانی بوده است. بهتر است یک کت از پارچه های کتانی یا تابستانی تهیه کنید. شلوارهای بگ و  نیم بگ به دلیل جادار بودن جایگاه ویژه ای در مد تابستانی دارند. می توانید این ترکیب را با کفش های کالج، ونس یا صندل ترکیب کنید.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

مانتو کوتاه با شلوار گشاد

کت های کوتاه همیشه مد بوده اند. با این مدل مانتو می توانید استایل های رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی بپوشید. پوشیدن مانتوهای کوتاه در تابستان باعث می شود احساس راحتی و خنکی بیشتری داشته باشید زیرا با حجم کمتری از پارچه و لباس سروکار دارید.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

پوشیدن کت تک

اگر فکر می کنید پوشیدن یک کت یا کت بلیزر تنها مخصوص پاییز و زمستان است، باید بگوییم که باید استایل تابستانی را با کت تک و شلوار بگ امتحان کنید. البته مهم نیست که کت شما چه جنسی باشد، کت های کنفی، نخی، شانتون یا کتان بهترین گزینه برای فرار از گرمای تابستان است. همچنین آنها به دنبال یک استایل تابستانی شیک برای شما هستند. شلوارهای گشاد در دو سال اخیر جایگاه ویژه ای در استایل خیابانی پیدا کرده اند.

کتی که باید تابستان امسال بپوشید

مانتو عبایی

مانتو عبایی بین اکثر خانم ها و کسانی که سبک حجاب را دوست دارند بسیار محبوب است و  جریان هوا به راحتی از آن عبور می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا