اخبار روز سینما

افشای راز طراوت و شادابی سوفیا لورن در سن 89 سالگی! / 6 درس ارزشمند زندگی از زبان سوفیا لورن!

سوفیا لورن یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود است که علاوه بر زیبایی چهره اش از نظر اخلاقی نیز بسیار قابل تحسین است. در ادامه دلیل شادابی این بازیگر را در سن 89 سالگی متوجه خواهید شد.

سوفیا لورن، ستاره فیلم خاطره انگیز «برخورد کوتاه» با نزدیک شدن به هشتاد و نهمین سالگرد تولدش، جشنواره فیلم ونیز را با حضور ماندگارش زیبا کرد. این بازیگر ایتالیایی که به خاطر زیبایی جاودانه و سابقه کار افسانه‌ای خود در همکاری با برخی از بزرگترین فیلمسازان تاریخ شناخته می‌شود، تماشاگران جشنواره فیلم ونیز را با ظاهری شیک شگفت‌زده کرد و ثابت کرد سن به معنای واقعی کلمه فقط یک عدد است.

حضور سوفیا لورن در جشنواره فیلم ونیز 2023 حال و هوای متفاوتی به آن بخشیده است. به خصوص اکنون که بسیاری از چهره های هالیوودی به دلیل اعتصابات SAG-AFTRA ترجیح داده اند از جشنواره فیلم ونیز امسال دوری کنند.

6 راز سوفیا لورن برای تازه ماندن از صحبت های خود بازیگر

با وجود نزدیک شدن به 90 سالگی، سوفیا از سرزندگی بی پایانی برخوردار است. او که در 20 سپتامبر 1934 در رم، ایتالیا به دنیا آمد، همچنان با روحیه پر جنب و جوش و اشتیاق تزلزل ناپذیر خود برای زندگی، گذر زمان را به چالش می کشد. او در یک مصاحبه، 6 درس ارزشمند زندگی را به اشتراک گذاشت که به او کمک کرده این زندگی شگفت انگیز را داشته باشد.

1. تشویق کردن خود

6 راز سوفیا لورن برای تازه ماندن از سخنان خود بازیگر

ابتدا، او اهمیت تشویق خود را برجسته کرد و توضیح داد که دائماً خود را تشویق می کند و این به او احساس رضایت و امنیت عمیقی می دهد. این اعتماد به نفس سنگ بنای حرفه و زندگی قابل توجه او بوده است.

2. حفظ روابط خانوادگی

6 راز سوفیا لورن برای تازه ماندن از سخنان خود بازیگر

درس دوم سوفیا بر اهمیت حفظ روابط با خانواده تمرکز دارد. او بر ارزش ارتباط با عزیزان تاکید می کند که محیطی امن برای شادی مداوم ایجاد می کند.

3. لذت در لحظه

6 راز سوفیا لورن برای تازه ماندن از سخنان خود بازیگر

شما برای لذت بردن از هر لحظه ارزش قائل هستید، حتی ساده ترین لذت ها مانند خوردن یک تکه شکلات برای شما شادی می آورد. این فلسفه توانایی شما را برای شاد بودن در حال حاضر و در طول زندگی شکل می دهد.

4. دوری از منفی بافی

6 راز سوفیا لورن برای تازه ماندن از سخنان خود بازیگر

درس عمیق دیگری که او به اشتراک می گذارد، قدرت اجتناب از افکار منفی است. سوفیا با پرورش ذهنیت مثبت ثابت می کند که خوش بینی می تواند به طور معجزه آسایی همه چیز را تغییر دهد.

5. پذیرش پیری

6 راز سوفیا لورن برای تازه ماندن از سخنان خود بازیگر

سوفیا مدافع قوی پیری طبیعی است. او با تسلیم نشدن در برابر فشارهای محیطی برای تغییر بدن یا ظاهر خود، فضیلت رضایت از خود را تمجید می کند. دیدگاه او ساده است: «چرا بدن خود را تغییر دهید و شخص دیگری باشید اگر از درون خوشحال هستید؟ من هرگز به آن فکر نکردم، هرگز. من آنچه را دارم دوست دارم. من خودم را دوست دارم!”

6. پذیرش واقعیت های زندگی

6 راز سوفیا لورن برای تازه ماندن از سخنان خود بازیگر

سوفیا در درس ششم خود به اهمیت پذیرش تغییرات اجتناب ناپذیر زندگی می پردازد. او درد عمیقی را که پس از مرگ همسرش تجربه کرد، توصیف کرد و تاکید کرد که بر برخی از احساسات هرگز نمی توان به طور کامل غلبه کرد.

گشاده رویی سوفیا لورن یکی از ویژگی های اوست که بر هیچکس پوشیده نیست و بر عمق احساس و اصالتی که او در تمام جنبه های زندگی خود داشته است تاکید دارد. کارنامه درخشان صوفیا با افتخارات بسیاری مزین شده است و به ویژه یک دستاورد تاریخی برجسته است. در سال ۱۹۶۱، او جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم درام جنگی دو زن دریافت کرد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا