اخبار روز

محصولات ایران خودرو چگونه عرضه می‌شود؟

ایران خودرو شش محصول خود را به نام های پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، سمند سورن پلاس بنزینی، سمند سورن پلاس برای آن دسته از متقاضیانی که موفق به ثبت نام در دور اول فروش با استفاده از نوبت شده اند عرضه خواهد کرد. . این خودرو دوگانه سوز، دنا پلاس با گیربکس دستی، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربوشارژ را ارائه می دهد. مدیران ایران خودرو تاکید کرده اند که مشتریان محصولات مذکور 8 روز فرصت دارند تا پیش پرداخت را واریز کنند. متقاضیان پژو 207 با گیربکس دستی باید حدود 137 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت کم کنند. مشتریان همین خودرو با گیربکس اتوماتیک باید حدود 167 میلیون تومان به حساب بانکی ویژه بزرگراه پیش پرداخت کنند.

هواداران دا پلاس دستی در صورتی که قصد دریافت خودروی ثبت نامی خود را دارند باید مبلغ 133 میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت در اختیار ایران خودرو قرار دهند. مبلغی در حدود 184 میلیون تومان رقم اعلام شده برای دانا پیش پرداخت با گیربکس دستی و موتور توربوشارژ است. بنزین سمند سورن پلاس در این طرح فروش با پیش پرداخت 132 میلیون و 500 هزار تومان حضور دارد و متقاضیان مدل دوگانه سوز آن نیز باید حدود 149 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند. موعد تحویل کلیه خودروهای ذکر شده مهر 1402 می باشد البته متقاضیان توجه داشته باشند که مابقی مبلغ را بر اساس قیمت روز در زمان تحویل به این خودروساز پرداخت خواهند کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا