اخبار روز

53 نفر در حوادث جوی 24 ساعت گذشته مجروح شدند / 6 نفر جان باختند

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، جعفر میادفر با اشاره به گزارش حوادث جوی در 24 ساعت گذشته گفت: از روز گذشته تا ساعت 23 روز 27 خردادماه 53 نفر بر اثر حوادث جوی مصدوم شدند که متأسفانه 6 نفر از این تعداد مصدوم شدند. از هموطنانمان فوت کرده اند.

وی افرود: چهار نفر از کشته شدگان در استان اصفهان، یک نفر در اهر و یک نفر در اراک بودند.

میادفر ادامه داد: در شهرستان اهر پسری 8 ساله بر اثر سیل جان خود را از دست داد و یک مرد 42 ساله و یک زن 33 ساله مجروح شدند. در استان تهران نیز طوفان 25 مصدوم بر جای گذاشت که از این تعداد 16 نفر به مراکز درمانی اعزام و 9 نفر نیز در محل حادثه مداوا شدند. سیل در اصفهان چهار کشته و 9 مجروح و احتمالاً دو مفقود برجای گذاشت. در اراک مردی ۶۷ ساله بر اثر صاعقه جان باخت.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در مازندران ریزش سنگ دو مصدوم برجای گذاشته است. در فیروزکوه (کوهسار) جاری شدن سیل تنها موجب تلفات دام و طیور و خسارت به چندین واحد مسکونی شده است. در ساوه (زرندیه) بارندگی موجب تلفات دام شد و در البرز (چالوس – تونل 4 تا 6) جاری شدن سیل و انسداد جاده 9 مصدوم برجای گذاشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا