اخبار روز

50 میلیون وام فوری دولت در این روز

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

بانوانی که مشتری موسسه مالی و اعتباری نور هستند و نقدینگی ندارند می توانند برای دریافت وام 50 میلیون تومانی از طرح “ریحانه نور” این مجموعه اقدام کنند. این فرصت در قالب قرارداد مرابحه اعطا می شود.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور، آن دسته از بانوانی که مشتری این گروه هستند و تمایل به اخذ وام 50 میلیون تومانی دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت داشته باشند. . زنان به غیر از واریز حداقل 200 هزار تومان در حساب خود داشته باشند.

زمان انتظار برای درخواست برای این فرصت چهار تا نه ماه است. نرخ سود این تسهیلات 17 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه است. ضمانت نامه های مورد نیاز برای دریافت این وام مطابق با مقررات بانک مرکزی و دستورالعمل های مصوب موسسه نور است.

لازم به ذکر است در مدت بازپرداخت تسهیلات به اصل سپرده وام گیرنده 10 درصد سود پرداخت می شود.

اقساط و مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری 50 میلیونی از موسسه اعتباری نور چیست؟

بسته به مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و 782 هزار و 636 تومان است. مبلغ کل اقساط 64 میلیون و 174 هزار و 910 تومان می باشد. کل سود این تسهیلات نیز 14 میلیون و 174 هزار و 910 تومان است.

موسسه اعتباری نور برای ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش افزوده برای مشتریان و تسهیل در اعطای وام به مشتریان زن خود این تسهیلات را اعلام کرده است.

مشتریان بانک گردشگری که می خواهند از مزایای بدون بهره بهره مند شوند می توانند برای طرح پارسا این مجموعه اقدام کنند. حداکثر مبلغ این طرح 200 میلیون تومان است.

هرکسی که خواهان وام 200 میلیون تومانی از بانک گردشگری است باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کند. البته تنها افتتاح حساب کافی نیست، بلکه پس از افتتاح حساب و قبل از درخواست این فرصت، میانگین مدت حساب حداقل چهار و حداکثر دوازده ماه لازم است. افرادی که مایل به دریافت این کمک هستند باید دارای اسپانسر رسمی و معتبر باشند. کارمزد این تسهیلات دو تا چهار درصد است. مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز 36 ماه است. مشتریانی که واجد شرایط دریافت وام تحت این طرح هستند، می توانند امتیاز دریافت مزایای خود را به افراد دیگر منتقل کنند.

با احتساب حداکثر مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نرخ کارمزد، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. مبلغ وام و سود آن نیز 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان است.

بانک گردشگری با هدف تنوع بخشی به سبد خدمات خود و تشویق مشتریان به سپرده گذاری در حساب های جاری، طرح پارسا را ​​تشریح کرده است تا مشتریان واقعی و قانونی خود بتوانند بر اساس میانگین حساب جاری خود، تسهیلات مقرون به صرفه دریافت کنند.

وام فوری بگیرید

علاوه بر این طرح تسهیلاتی، بانک گردشگری برای کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود طرح های دیگری از جمله زی کارت، پکیج ترمینال داران فروشگاه، جهادکالا، کرما، تست با نقد، آژانس یار و درنا را نیز تدارک دیده است.

مشتریان بانک تعاونی تسهه که تمایل به اخذ وام دارند می توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و میانگین گیری مناسب نسبت به دریافت وام 300 میلیون تومانی اقدام کنند.

مشتریان بانک تعاونی تولید که تمایل به اخذ تسهیلات اعتباری دارند می توانند در این مجموعه حساب باز کرده و در قالب طرح مائده برای دریافت وام 300 میلیون تومانی اقدام کنند. قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان واقعی و اعضای شرکت تعاونی و همچنین برای کمک به اقشار آسیب پذیر و اجرای طرح های اشتغال زایی قرض الحسنه مائده را تهیه کرده است. افرادی که می خواهند از این فرصت برخوردار شوند باید یک سپرده 100% افتتاح کنند و به گردش حساب مورد نیاز دست یابند. تسهیلات مذکور وام با نرخ سود صفر تا چهار درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه است.

چنانچه متقاضی به هر دلیلی نتواند یا نخواهد از این تسهیلات استفاده کند، می تواند آن را به بستگان درجه یک خود منتقل کند. بدیهی است با ضمانت خود متقاضی امکان انتقال امتیاز از این حساب به سایر افراد برگزیده نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که این فرصت برای سازمان ها و ادارات نیز قابل استفاده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا