دانستنی ها

5 نشانه که می گویند رابطه شما محکوم به شکست است!

Breadcrumbing نوعی رفتار است که در آن فرد با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی و یا به هر طریق دیگری به شما ابراز عشق و علاقه می کند، بدون اینکه قصد داشته باشد با شما رابطه جدی برقرار کند. افرادی که این الگوی رفتاری را انتخاب می کنند، به شریک زندگی خود امید کاذب می دهند، آنها را به سمت روابط عاشقانه سوق می دهند و آنها را به ارتباطاتی که با هم دارند وابسته می کنند. این نوع روابط معمولاً به جایی نمی رسد و فقط باعث ناامیدی طرف مقابل می شود.

علائم هشدار دهنده ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند این رفتار را در شریک زندگی خود مشاهده کنید. تکنیک هایی در انتهای مقاله وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به این نوع دستکاری ذهنی پایان دهید.

5 نشانه که نشان می دهد شریک عاشقانه شما در یک رابطه جدی نیست!

1. او کمتر از شما به رابطه شما علاقه مند است.

افرادی که اینگونه رفتار می کنند از شما می‌خواهند که با یکدیگر قرار بگذارید و سپس برنامه های خود را تغییر می دهند یا حاضر نمی شوند. به نظر می رسد که آنها به اندازه شما به رابطه علاقه مند نیستند. گاهی اوقات آنها ممکن است ناپدید شوند یا بدون دلیل واقعی به شما پیام ندهند و شما را گیج کنند. این نوع رفتار می تواند باعث شود که به برقراری ارتباط با این فرد احساس وابستگی کنید.

5 نشانه که نشان می دهد شریک عاشقانه شما در یک رابطه جدی نیست!

2. او سعی نمی کند شما را بهتر بشناسد.

ممکن است رابطه شما با فردی با رفتار Breadcrumbing پر از پیام‌ها و دنیایی از لایک‌ها در شبکه‌های اجتماعی باشد، اما به نظر می‌رسد که آنها علاقه‌ای به گذراندن وقت با شما ندارند. اگر یک بار ملاقات کنید، او ممکن است سعی کند از قرار بعدی اجتناب کند، به این معنی که فقط یک بار ارتباط واقعی را احساس می کند و باعث می‌شود شما بیشتر بخواهد.

5 نشانه که نشان می دهد شریک عاشقانه شما در یک رابطه جدی نیست!

3. ارتباط شما ناپایدار است

شما هرگز نمی توانید حدس بزنید که فردی با این ویژگی چه زمانی پیام دیگری برای شما ارسال می کند یا با شما تماس می گیرد. امروز ممکن است برای شما گرم به نظر برسند، اما فردا ممکن است مانند یخ سرد باشند. زمان طولانی برای پاسخ دادن به پیام‌های شما و ناسازگاری در ابراز علاقه می‌تواند نشانه‌ای از Breadcrumbing باشد.

5 نشانه که نشان می دهد شریک عاشقانه شما در یک رابطه جدی نیست!

4. در رابطه احساس ناامنی می کنید.

چنین رفتارهای غیرعادی و نامنسجمی می تواند باعث شود که احساس گمراهی کنید. با چنین شخصی، هرگز نمی دانید در کجای رابطه خود قرار دارید. به گفته کارشناسان، مردم همیشه عمداً اینگونه عمل نمی کنند. گاهی اوقات آنها این کار را ناخواسته انجام می دهند و به دلیل احساس تنهایی، ناامنی و اعتماد به نفس پایین، سعی می کنند با گرد هم آوردن افراد، اوضاع را بهتر کنند.

5 نشانه که نشان می دهد شریک عاشقانه شما در یک رابطه جدی نیست!

5. ممکن است قبل از شما با شخص دیگری رابطه داشته باشد.

به گفته متخصصان، برای برخی از این افراد یک رابطه کافی نیست و به افراد بیشتری نیاز دارند که به دنبال توجه آنها باشند. اگر شریک زندگی شما علائم فوق را دارد، احتمالا شما تنها کسی نیستید که قربانی دستکاری های ذهنی آنها شده اید. بنابراین وقتی به شما پیام نمی‌دهد، ممکن است به شخص دیگری پیامک ارسال کند.

5 نشانه که نشان می دهد شریک عاشقانه شما در یک رابطه جدی نیست!

کارهایی که می توانید انجام دهید تا قربانی این افراد نشوید

وارد شدن به رابطه ای که در آن یکی از طرفین سعی می کند طرف دیگر را از نظر ذهنی دستکاری کند دشوار است و خروج از آن به تلاش زیادی نیاز دارد. کارشناسان راهبردهایی را پیشنهاد می کنند که می توانید برای تقویت عزت نفس و پایان دادن به چنین رابطه ناسالمی انجام دهید.

  • با شریک زندگی خود صادق باشید. اجازه ندهید آنها شما را به خاطر رفتارشان سرزنش کنند و آشکارا در مورد آنچه در رابطه شما را آزار می دهد صحبت کنید.
  • کشف کنید که واقعاً از رابطه خود چه می خواهید. اگر شریک زندگی شما نمی خواهد با شما رابطه جدی برقرار کند، او را رها کنید.
  • ارزش خود را بدانید و با عشق و مهربانی با خود رفتار کنید. کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. زمان بیشتری را صرف مراقبت از خود و انجام کارهایی کنید که از آنها لذت می برید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا