اخبار ورزشی

5 قهرمانی در 6 فصل گذشته؛ رویای پپ برای لیگ برتر کابوس است!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، منچسترسیتی در حال حاضر با بیش از 100 اتهام زیر پا گذاشتن قوانین مالی لیگ برتر بین سال های 2009 تا 2018 مواجه است اما بسیاری از هواداران این باشگاه معتقدند این باشگاه قربانی یک توطئه شده است. چون دامنه شهرلیگبرتر را در موقعیت بسیار خطرناکی قرار داده است.

لیگ برتر انگلیس هوشمندانه خود را به عنوان “بزرگترین لیگ جهان” به مردم سراسر جهان معرفی کرده است، زیرا هیجان انگیزترین و مهمتر از آن رقابتی ترین لیگ است. این یک درام بدون فیلمنامه بود که همه چیز برابر باشد، کاملا غیرقابل پیش بینی به نظر می رسد. آنها بر اساس این توهم برندی میلیارد دلاری ساختند، اما پنجمین قهرمانی خود را در شش فصل به دست آوردند. شهرپایه های شکننده خود را آشکار کرده است.

لیگ برتر یک سوپر لیگ است

بدیهی است که هواداران فوتبال، به ویژه در انگلیس، یک دسته وفادار هستند. علیرغم ظهور «شش بزرگ»، که تقریباً همه تیم‌های دیگر را مجبور کرده است تا بر حفظ جایگاه خود در پردرآمدترین لیگ فوتبال تمرکز کنند، هواداران همچنان ورزشگاه‌های کشور را جمع می‌کنند و جو و نمایشی کاملاً عالی برای لیگ برتر ایجاد می‌کنند. لیگ البته اتفاق خوبی هم برای مخاطبان تلویزیون در سرتاسر دنیا ایجاد می کند و این بسیار مهم است، زیرا «فروش حق پخش تلویزیونی» چیزی است که مستلزم هزینه های زیادی است. این پول نقد است که لیگ برتر را در سطح مالی کاملاً جدا از سایر لیگ های اروپایی قرار می دهد، بنابراین فلورانسی این باعث شده است که پرز به فکر تشکیل یک سوپر لیگ بیفتد، زیرا انگلیس در حال حاضر بهترین لیگ را دارد.

بنابراین هیچ تهدید قریب‌الوقوعی برای قدرت مالی لیگ برتر وجود ندارد، زیرا آخرین قرارداد ایالات متحده تا سال 2028 به ارزش 2.7 میلیارد دلار (2 میلیارد پوند) به تنهایی اجرا می‌شود، زیرا اکثر هواداران خارج از کشور فقط بازی‌های منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و لیورپول را دنبال می‌کنند. .

پنج قهرمانی در شش فصل گذشته؛ رویای پپ برای لیگ برتر کابوس است!

موفقیت شهر آیا لیگ برتر جذابیت خود را از دست می دهد؟

با این حال، این خود یک مشکل بالقوه به دلیل موفقیت پایدار است شهر به همین دلیل است که دیگر طرفداران «شش بزرگ» همچنان هفته به هفته برنامه او را تماشا می کنند. غیرقابل پیش بینی بودن تنها کلید جذابیت لیگ برتر نیست، بلکه ماهیت این ورزش است. سیری مشکلات زیادی دارد، اما یکی از دلایل اصلی کاهش شدید حقوق پخش تلویزیونی آن، کسب 9 است. سپر برای یوونتوس پیاپی بود. بنابراین کسب سه قهرمانی مختلف در سه سال اخیر، همراه با موفقیت های اروپایی باشگاه هایشان در این فصل، تعجب آور است و این ادعا را ثابت می کند که کالچو به دوران طلایی بازگشته است.

بدیهی است که ناپولی قهرمان این فصل شد، تیمی درخشان لوسیانو اسپالتینمایش هایی ارائه کرد که چشم تمام دنیای فوتبال را به استادیوم جلب کرد دیگو مسلح کردن مارادونا و شهر ناپل جذب شد. این همان تیمی است که هر سال جام را بالای سر می برد.

پنج قهرمانی در شش فصل گذشته؛ رویای پپ برای لیگ برتر کابوس است!

لیگ تک تیمی

به همین دلیل است شهر او یک جام دیگر را بالای سر برد. آنها یک تیم فوتبال فوق العاده هستند، شاید بهترین فوتبال انگلیسی که تا به حال دیده ام، اما حقیقت ناخوشایند این است که پیروزی آنها دلیلی برای جشن نبود، بلکه باعث نگرانی بود. همانطور که یک مطالعه اخیر فیفا نشان داد، قهرمانان در انگلیس (همیشه شهر) اکنون بیش از 80 درصد امتیازات موجود را به دست آورید، با این منطق که این لیگ هفتمین لیگ کم رقابت اروپا است. معجزه لستر در سال 2016، مطمئناً به نظر می رسد که مدت ها پیش است. لیگ برتر از نمایش روباه ها لذت برد زیرا آنها چهارمین قهرمان مختلف در چهار فصل گذشته شدند. به لستراین تفاوت آشکار و رضایت بخش، با سیری، بوندسلیگا و لیگ فرانسه که همگی به عنوان لیگ های یک تیمی شناخته می شوند باعث خوشحالی شد. با این حال این دقیقاً همان چیزی است که لیگ برتر در حال حاضر به آن تبدیل شده است.

پنج قهرمانی در شش فصل گذشته؛ رویای پپ برای لیگ برتر کابوس است!

پیروزی لیورپول یک ناهنجاری است

به محض اینکه گواردیولا با فوتبال انگلیس آشنا شد، شهر او شروع به بازنویسی کتاب رکورد کرد. امتیاز 97 و 92 دیگر برای تضمین مقام اول کافی نیست و بازتاب جالبی از قدرت کلی مخالفان است. تلاش تاریخی و خارق‌العاده‌ای از تیمی بی‌نظیر مثل لیورپول برای کسب یک عنوان لازم بود که هنوز هم توسط برخی از هواداران مورد انتقاد قرار می‌گیرد، البته اکنون با گذشت هر فصل موفق. شهرحتی یک دستاورد فوق العاده ترین به نظر می رسد. البته، استدلال مخالف این خواهد بود شهر او استانداردهای فوتبال انگلیس را بالا برده است. مسئولیت برخورد با آنها بر دوش رقبای خود است و لیورپول به وضوح نشان داده است که ممکن است، اما قهرمانی در فصل 2019-2020 یک ناهنجاری موقت به نظر می رسد. در واقع، آنچه برای شبکه هایی که لیگ برتر را پوشش می دهند، مانند اسکای و بی تی اسپورت وحشتناک است، این است که به نظر می رسد پایانی برای آن وجود ندارد. شهر وجود ندارد. برخی از مردم در واقع برای رفتن پپ دعا می کنند، به این امید که اخراج یک مدیر نابغه کفه ترازو را پایین بیاورد.

پنج قهرمانی در شش فصل گذشته؛ رویای پپ برای لیگ برتر کابوس است!

نظم جدید و غیر طبیعی در لیگ

با این حال، چاه های نفت شهر بی پایان است تا زمانی که ابوظبی بخواهد جام درو کند، بهترین مربیان و بازیکنان جهان به اتحاد خواهند آمد. این باور نادرست و بسیار ناعادلانه وجود دارد که تیم جوان و هیجان انگیز میکل است آرتاتا (آرسنال)، این فصل لیگ را “جالب” کرد، اما توپچی ها همچنان نتوانستند جام را ببرند. آنها به سادگی تسلیم نظم جدید و غیرطبیعی لیگ برتر شدند.

چهار بازیکن از فهرست اصلی و فعلی شهر همانطور که گواردیولا در یک سفر دشوار به اورتون (حداقل در تئوری!) انجام داد، بازیکنانی را با استعدادهای منحصر به فرد یک نیمکت قوی نشان می دهد. شهر با این حال، اگر یک مدافع میانی و یک ستاره از ترکیب آرسنال حذف شوند، به طور کامل ترک خواهند شد. سقوط – فروپاشی.

آیا یک رویا محقق می شود؟

نکته اصلی این است که هیچ کس نمی تواند در طول یک فصل کامل، در تیمی پر ستاره مانند شهر بازی در نتیجه، اکنون چشم‌انداز واقعی آبی‌ها برای اضافه کردن دو عنوان دیگر به تعداد خود وجود دارد که هم برای مربی کاتالان و هم برای باشگاهش فوق‌العاده خواهد بود.

همانطور که گواردیولا اخیرا اعلام کرد، سه گانه تیمش “مثل یک رویا است که به حقیقت پیوسته است.” با این حال، برای لیگ برتر و شرکای پخش آن، این یک کابوس است که به واقعیت تبدیل شده است، زیرا علیرغم تلاش های تایلر و همکارانش، هواداران فوتبال در سراسر جهان اکنون متوجه شده اند که رقابتی ترین لیگ در جهان هر لیگی است به جز لیگ های انگلیسی. یکی لیگ.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا